Re: Gezocht: speciale cannabis kweek software
de meest belangrijke factoren eerst maar eens op een rijtje zetten.
Licht, niet alleen aan uit, maar ook de hoogte tov de dames aanpassen, verbrande toppen is niet leuk.
Lumen sensor is opzich wel een idee, kun je aan de daling ervan zien wanneer je Nepzon echt aan vervanging toe is.
Temperatuur (op diverse hoogtes en van het medium waarin de dames bivakkeren)
Bewateren, geregeld per pot. Voeding ook nog laten mengen gaat me momenteel nog een stapje tever, beter gezegd ik snap zelf nog niets van Cannabis voeding.
Samenstelling van de lucht in je hok, meten en naar gelieve aan te passen.
Luchtcirculatie.
en een webcam, zodat je in je hok kunt kijken zonder de planten te storen.
Als je de waardes iedere vijf minuten opslaat in een database heb je een behoorlijk accuraat overzicht.
Hoe je dat uiteindelijk visueel presenteert is een heel andere kwestie.
heb nog schakelbordjes en chips liggen, en conrad heeft vast de rest van de onderdelen in huis.
de meest belangrijke factoren eerst maar eens op een rijtje zetten.
Licht, niet alleen aan uit, maar ook de hoogte tov de dames aanpassen, verbrande toppen is niet leuk.
Lumen sensor is opzich wel een idee, kun je aan de daling ervan zien wanneer je Nepzon echt aan vervanging toe is.
Temperatuur (op diverse hoogtes en van het medium waarin de dames bivakkeren)
Bewateren, geregeld per pot. Voeding ook nog laten mengen gaat me momenteel nog een stapje tever, beter gezegd ik snap zelf nog niets van Cannabis voeding.
Samenstelling van de lucht in je hok, meten en naar gelieve aan te passen.
Luchtcirculatie.
en een webcam, zodat je in je hok kunt kijken zonder de planten te storen.
Als je de waardes iedere vijf minuten opslaat in een database heb je een behoorlijk accuraat overzicht.
Hoe je dat uiteindelijk visueel presenteert is een heel andere kwestie.
heb nog schakelbordjes en chips liggen, en conrad heeft vast de rest van de onderdelen in huis.
Comment