Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drone?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Drone?

Korting op 420shop
    Hoi,

Heeft er iemand een drone, zoja, welke, bevalt het, leuk, tralala?

Oant later,

Sinds ze daar allerlei regeltjes op gevonden hebben is de interesse bij mij verdwenen. Je ziet er regelmatig op ibood passeren, zo duur is het niet meer. Maar wat een gedoe... Je kan je pas opnieuw inschrijven in 2018 en het is nog niet bekend wanneer. Zelfs met bewijs en registratie etc mag je nog niks. Dan is de fun er vanaf. Kan je beter in een club gaan en een deftig vliegtuigje nemen. Of het negeren en geen moment gerust zijn.

Comment

Ik heb er een, een denver dch-270 van maar liefst 50 euris bij de mediamarkt vandaan met camera.
      Super leuk, 2x van mijn dak af moeten halen en 1x uit de tuin van de buren puur omdat ik er geen reet van kan, ik ga hem van het weekend eens op een weiland proberen dan kan er minder fout gaan al is de actie wanneer het bijna fout gaat wel erg tof ook.

Comment

Hier zelf ook eentje uit "goedkopere"range, Guardo DR 120, ook nog erg moeilijk stabiel te krijgen. Oefening baart kunst, alleen camera is al kut van dit ding.

Comment

Kan je wel aanraden er eentje te nemen met sterke goed beveiligde WiFi

Comment

die van mij gaat met een minikaartje zoiets wat in je telefoon gaat neemt wat op, gvd ik zal dat effe uploaden als je me effe uit kan leggen hoe dat het snelst gaat
            de crashes en mijjn gevloek ghehehe

Comment

• BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              Micro SD Kaartje

Snelste manier om daar beelden van af te halen naar je PC toe is 't kaartje in de Micro SD poort van je PC doen (vaak of aan de achterkant of onder/achter een "verborgen" klepje aan de voorkant)
              Heb je die niet kan het met met een Micro SD Adapter, komt in verschillende vormen, makkelijkste vind ik zelf een USB adapter (dus een USB stick waar je dat micro SD kaartje in kan duwen en dan kan je 'm in de USB poort van je PC doen om je micro SD kaart te lezen. Op de USB zelf zit geen geheugen)

Maarreee, zelf weten natuurlijk, alleen ik zelf zou niet beelden van een drone uit mijn omgeving op een cannabis site zetten..

• QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Zou het zeker doen
              BYP heeft al verteld hoe.
              Ligt er aan welke geheugenkaart-sloten er op je computer zitten dus.

Enige drones die ik leuk vind zijn die race-dingen. Die je zelf met zo'n camerahelm op bestuurt.

Comment

• Brainwreck
              Brainwreck commented
              Editing a comment
              .... zit er nou op het dak een kat zijn/haar bakje leeg te eten?

Dat kan nog aardig wat hebben, zo'n dingetje.
            Die mini-helikoptertjes halen de 100 vlieguren niet hier in huis.

Op eurosport was vanavond een programma over drone racing. (20:00)
            Kan je nog een week terugkijken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Yep sinds dat ik een hond heb is het een dak kat geworden anders vreet die hond het ook meteen op, bij die drone zitten gelukkig nog wat reserve vleugels.

Comment

Ik vind dat je op zijn minst een paar keer alleeejopaa en graauuwwlllllll had moeten roepen tijdens het filmpje!

Comment

Lol at filmpje Urban....

Comment

Wat een grappig filmpje, oefenen baart kunst

Comment

Bezig...
                    X