Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Deze week heeft Commodore USA tijdens de Hot Chips conferentie aangekondigd dat het de populaire Commodore 64 nieuw leven in gaat blazen. De vormgeving...
Retro Games Ltd. brengt begin 2018 onder de naam The C64 Mini een compact gamesysteem uit waarin 64 klassieke Commodore 64-games zijn geïntegreerd. Ook kunnen gebruikers in Basic programmeren op The C64 Mini.
Ik heb een raspberry pi, met een ongelofelijke hoeveelheid aan emulators erop. Paar "originele" joysticks op Ali Express besteld en gaan met die banaan. Atari, C64, SNES, N64, geweldig!!!
Linkje naar de stap voor stap uitleg. Shot, hoe werkt dat met die linkjes?!?! Ik wordt te oud voor dit soort dingen....
Maar goed, als je een beetje Engels spreekt en plaatjes kunt kijken zou het moeten lukken. Kost een paar tientjes voor een Pi3 en nog wat knaken voor wat USB controllers op Ali Express maar dan heb je ook wat. Gewoon wat uurtjes stoeien, nog een paar uurtjes stoeien, hier en daar een paar vloeken maar dan kan het echt heel leuk zijn.
En uiteraard kan je me een PM sturen als je vragen hebt .
Comment