Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

PC probleem

Korting op 420shop
    Ik ben niet vreemd in de computer wereld, maar heb inmiddels mn 192ste moederbord besteld in mn leven.... mag dan wel gegeven zijn dat ik op mn 5de mn eerste moederbord aangeschaft heb, maar toch...

Heb heel wat dingen gesloopt in de jaren door mislukte overclockpoging, vergeten stekkers, waardeloze hardware etc etc etc

MAAR... nu zit ik met een apart probleem... Ik heb een (voor mij bekend) probleem, zodra ik mijn computer ga belasten slaat deze vast... Nu is mijn moederbord ong 1,5 jaar oud en zal de northbridge wel weer gaar zijn, maar toch... Naar een vreemde melding in een systemlog ben ik wat verder gaan zoeken en kwam ik erachter dat mijn 5v powerconnector slechts 3.8v stroom levert....is der iemand die bekend is hiermee en weet waardoor dit komt... heb al vele problemen gezien, maar dit is voor mij een eerste keer.

Marijuana Seeds

Last edited by leonardo44; 3 June 2011, 16:15. Reden: reclame link verwijderd

Re: PC probleem

@leonardo:
    Het is niet toe gestaan om reclame te maken voor shops in je berichten!Tevens heb ik je bericht verplaatst naar het juiste forum.

Comment

Re: PC probleem

Dit kan op je voeding wijzen. Kijk even in je bios of je die stroomfases kan aflezen, je 5 volt lijnen trekken het niet meer.
      Best even je voeding testen dan.

Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
      X