Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mac Book Pro i7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mac Book Pro i7

    Korting op 420shop
    Hey mensen hoe gaat het ermee?
    Ik heb gisteren een Macbook Pro i7 13" aangeschaft, dacht laat ik hem is effe Boot Campen even een tutorial opgezocht en gedaan zoals het moest, maar nu staat er al een heletijd op me beeldscherm "De Hardware Configuratie Wordt Gecontroleerd.."
    maar het lijkt nu net alsof het is vastgelopen hadden jullie het ook met boot campen?
    ik ben nu ongeveer een half uur / 3-kwartier aan het wachten.

    peace'
    Keza
    Long time ago, Back on track.

    #2
    Re: Mac Book Pro i7



    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Mac Book Pro i7

      Nee sorry, Microsoft hier.......

      Weedjewelweedhetweereensniet

      Comment


        #4
        Re: Mac Book Pro i7

        ik wacht het af anders even langs de Apple Store dat kost me nog eens een rib uit me lijf,
        en als ik het zelf doe kost het me niks.
        Long time ago, Back on track.

        Comment


          #5
          Re: Mac Book Pro i7

          Gebruik je leppard?

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Mac Book Pro i7

            ik gebruik ook macbook pro. Hou van dit ding, echt alles zit perfect in elkaar. =)

            Anyway, ik raad eigenlijk iets anders aan dan bootcamp: vmware.

            Het zorgt ervoor dat je windows (of nog een tweede apple besturingssysteem) kan draaien, binnen je primair besturingssysteem.
            Je kan dus erg snel en makkelijk switchen tussen de twee. En het grootste voordeel is dat je hier al je programma'tjes kan opzetten die je niet veel gebruikt of die je wil uitproberen, of als je gewoon wil klooien met vanalles, want je kan dan die boot gewoon weggooien en opnieuw beginnen, zonder dat je alle belangrijke dingen in je primair besturingssysteem verliest of zonder dat deze op welke manier dan ook worden aangetast.

            Ook handig omdat als je tweede boot niet openstaat je macbook deze dingen ook allemaal niet op de achtergrond heeft openstaan of alles dichtslibt. Ik moet er wel bijzeggen dat ik het zelf niet gebruik, maar een familielid wel en die is er erg blij mee, gebruikt het al even lang als zijn macbook.

            Het is niet gratis, maar ik denk wel dat het misschien ergens gekraakt terug te vinden is.

            website: http://www.vmware.com/products/fusion/overview.html
            Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

            Comment


              #7
              Re: Mac Book Pro i7

              @west het is volgens mij een Leopard ja, 13inch i7 500gb


              @jake

              die vmware heb ik van gehoord ja, maar ik heb al aardig wat geld uitgegeven en zit nu een beetje op de centen, maar met bootcamp die al geinstalleerd is op je Mac kan je toch ook switchen tussen windows en mac, (ik heb de mac net 2 dagen ) of zit ik nu dingen door elkaar te halen?

              peace'
              keza
              Long time ago, Back on track.

              Comment


                #8
                Re: Mac Book Pro i7

                ja dat kan waarschijnlijk wel, maar kan je dan ook windows binnen leopard draaien (dat je niet moet afsluiten en rebooten) en heel de rotzooi verwijderen als er wat misgaat/je macbook trager wordt?

                Zoals ik al zei kan je waarschijnlijk ook wel de piraat uithangen en een torrentje vinden. Yarrrrrr matey!
                Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                Comment


                  #9
                  Re: Mac Book Pro i7

                  ff gekeken op piratebay en heb veel vmware bestanden gevonden, maar heb ik dan verder geen windows 7 of windows xp meer nodig ? dat is mij even nog niet helemaal duidelijk.

                  peace'
                  Keza
                  Long time ago, Back on track.

                  Comment


                    #10
                    Re: Mac Book Pro i7

                    Oorspronkelijk geplaatst door Keza View Post
                    ff gekeken op piratebay en heb veel vmware bestanden gevonden, maar heb ik dan verder geen windows 7 of windows xp meer nodig ? dat is mij even nog niet helemaal duidelijk.

                    peace'
                    Keza
                    Ja normaal gezien wel. Maar dat heb je bij bootcamp toch ook?

                    Ik weet ook allemaal precies niet hoe het zit, maar toen ik over bootcamp begon tegen dat familielid (en die kerel heeft er wel verstand van) zei hij onmiddellijk dat ik beter naar vmware moest grijpen. Ik gebruik het zelf niet, omdat ik niet echt nood heb naar een windows omgeving, maar ik wou het hier natuurlijk wel effe delen.
                    Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                    Comment


                      #11
                      Re: Mac Book Pro i7

                      VMware player is gratis. Je hebt wel nog steeds een iso of installatie-cd nodig van uw windows OS. Maar je kan evengoed een trial downloaden of op die andere manier. Ik werk zelf met VM-ware. Tis een virtualisatieproduct. Gebruikt resources van de host, maar staat er verder compleet los van. Tof spul.

                      Comment

                      Bezig...
                      X