Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

@ Plastic Horse
    de 13" van 1149,- dan heb je de i5
    de i7 kost 1499 ofzo iets (weet ik niet uit me hoofd)
    bedankt voor de info !
    Long time ago, Back on track.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keza View Post
      @ Plastic Horse
      de 13" van 1149,- dan heb je de i5
      de i7 kost 1499 ofzo iets (weet ik niet uit me hoofd)
      bedankt voor de info !
      Geen dank
      Groet,
      PlasticHorse

Comment

Dell Nieuw Alienware M11x Laptop - 6GB 1333MHz Dual Channel DDR3 [1 x 2.048 + 1 x 4.096]

Intel1,4GHz (2,3GHz met Turbo Boost, 3MB cache)
        6GB 1.333MHz Dual Channel DDR3 [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
        250GB1GB DDR3 149.jpg

ik weet het wel

Comment

@freubel Kan je eventueel mits opleg een serial state disk (ssd) erbij aanschaffen?
          Mooi systeem verder.

On-topic, ik heb de Iphone4 onlangs gekocht, daar ben ik uiterst tevreden van.
          Ook de ippad1 heb ik voor een prikje gekocht op 2ehand, lekkere kijkhoek, snelle respons maar niks meer dan dat, geen usb etc... duhh.

Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik ga niet eens in op "je betaalt heel veel voor het merk en design", het is als je een beetje kijkt naar de kwaliteit ook wel duidelijk waarom de prijs hoger is (de accu gaat bijvoorbeeld 7 uur mee in plaats van 3 uur zoals andere laptops), etc etc etc.
            Daarnaast is OS X geoptimaliseerd voor de Mac's, daardoor is een Mac van 1 jaar oud net zo snel als een redelijke Windows-computer die je nu zou kopen.

Het leukste is nog dat de mensen die echt veel zeiken over de prijs en gewoon algemeen Apple afzeiken zelf nog nooit een Apple-product een tijdje gebruikt hebben .

Download VLC, hiermee heb je een goede mediaplayer met ondertitelings-functie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freubel View Post
              Dell Nieuw Alienware M11x Laptop - 6GB 1333MHz Dual Channel DDR3 [1 x 2.048 + 1 x 4.096]

IntelCore™ i5 2537M 1,4GHz (2,3GHz met Turbo Boost, 3MB cache)
              6GB 1.333MHz Dual Channel DDR3 [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
              250GB1GB DDR3 [ATTACH=CONFIG]74941[/ATTACH]

ik weet het wel
              Dit is een duidelijk voorbeeld van wat ik bedoel en ik had het ook wel geweten.

Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
              Ik ga niet eens in op "je betaalt heel veel voor het merk en design", het is als je een beetje kijkt naar de kwaliteit ook wel duidelijk waarom de prijs hoger is (de accu gaat bijvoorbeeld 7 uur mee in plaats van 3 uur zoals andere laptops), etc etc etc.
              Daarnaast is OS X geoptimaliseerd voor de Mac's, daardoor is een Mac van 1 jaar oud net zo snel als een redelijke Windows-computer die je nu zou kopen.

Het leukste is nog dat de mensen die echt veel zeiken over de prijs en gewoon algemeen Apple afzeiken zelf nog nooit een Apple-product een tijdje gebruikt hebben .

Download VLC, hiermee heb je een goede mediaplayer met ondertitelings-functie.
              Ik zeik Apple niet af, ik vindt gewoon dat de producten te overpriced zijn ten opzichte van de specificaties.
              Groet,
              PlasticHorse

Comment

Gaan we nu weer de Mac Vs Windows discussie hebben? -.-

OT:
                ik zou gewoon als ik jou was VLC downloaden, die kan alles afspelen en daar kan je nogsteeds de subs selecteren in een mapje. DivX op mac zuigt

Comment

Haha,

Discusies over Mac en Windows eindigen nooit,
                  Reden; Mac gebruikers vinden hun mac de beste en hebben dit gekocht.... Windows gebruikers vinden windows het beste en hebben dit gekocht ....
                  Het is allemaal persoonlijk hoe je het wilt gebruiken, je kan wel zeggen mac zijn batterij gaat wel 7 u mee , maar ik vind dan dat ge daar ook voor betaald. Maar je kan evegoed een windows laptop kopen met een batterij die 7u lang meegaat.
                  Dus het is maar hoe je het bekijkt, want een extra batterij voor je laptop ga je al meer als 10 procent van de aankoopprijs moeten bijbetalen. aan de andere kant kom je dan nog niet aan de prijs van een apple...

Als apple en windows gebruiker heb ik niet echt een probleem met beide, ik vind apple gewoon te duur voor wat je krijgt, maar daarom weerhoudt me da in de toekomst niet om nogaltijd een apple te zullen kopen gewoon. Gewoon voor werkomgeving vind ik dit wel stabieler als windows, maar eens je verder wilt gaan expirimenteren met andere dingen en programmas zal ik toch terggrijpen naar windows. En zoiezo voor personal use vind ik windows een leukere beweging hebben dan apple.
                  Btw, het apple knopje is alleen handig als je apple gebruikt... bij windows gebruik je toch gewoon ctrl ?

Maar ik ben meer pro windows, ik zeg niet dat het beter is ! ik gebruik dit gewoon liever,
                  Aan de andere kant ben ik niet tegen apple ik werk er in bepaalde gevallen wel graag mee, ik vind het gewoon vervelend als mac gebruikers apple de hemel inprijzen, en redelijk kortzichtig zijn tegenover windows specificaties....

maar dat is mijn zicht erop
                  --------------------------------------------
                  Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                  ik voel me een geurillaboer

Comment

[offtopic]
                    @westport
                    Solid state dacht ik niet via dell wel geil als bootdisk
                    [/offtopic]

Apple (software) is heel gebruiksvriendelijk en logisch imo, werkt vrijwel altijd perfect en stabiel. (Grafische industrie is niet dom denk ik als het merendeel ermee werkt).

Apple (bedrijf) is heel klantonvriendelijk (particulier niveau), ondersteuning is beperkt, de steeds veranderde klantvoorwaarden, Opdringerig verkoop gedrag, Opslaan van klant gegevens voor ? doeleinden

gewoon een apple kopen en vmware fusion draaien met een windows7 os. Kost een paar duiten.. Alles is een keuze

Comment

@freubel
                      ik was ook van plan om vmware te kopen of is het ook te downloaden?
                      en kan ik ook games downloaden via torrents en spelen op me mac? of moet ik daarvoor eerst bootcampen.

peace'
                      Keza

JD is merendeels ook een computer forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door melosma View Post
                        Btw, het apple knopje is alleen handig als je apple gebruikt... bij windows gebruik je toch gewoon ctrl ?D
                        Zei ik dan dat dit ook met Windows kan worden gebruikt?

Oorspronkelijk geplaatst door Keza View Post
                        @freubel
                        ik was ook van plan om vmware te kopen of is het ook te downloaden?
                        en kan ik ook games downloaden via torrents en spelen op me mac? of moet ik daarvoor eerst bootcampen.

peace'
                        Keza

JD is merendeels ook een computer forum
                        Last edited by PlasticHorse; 7 June 2011, 16:25. Reden: TPB = The Pirate Bay
                        Groet,
                        PlasticHorse

Comment

@keza

Zal je eens (flink) op weg helpen. (als je usenet kent, zo niet ff puzzelen via google)

Op http://just4today.net/ kun je (gratis!) login en pw ophalen voor een usenetserver
                          Download een mac usenet client (http://www.panic.com/unison/) configeer client en download 'VMware Fusion v313' uit a.b.mac.
                          Net gekeken voor je staat er pas 3 dgn op.

Alles 'gratis'

edit: geen idee of er een trail is voor unison, d8 nl. dat het niet gratis was. Heb in iedergeval de files die jij nodig heb al op me HD staan. (pakketje is 180mb)
                          Je kan ook de .dmg file via windows client downloaden, branden en op Mac installeren...
                          Last edited by freubel; 7 June 2011, 17:51.

Comment

@freubel

hartelijk bedankt nu is me probleem eindelijk opgelost

Comment

yw, fly high bro

Comment

Ben benieuwd wat Windows 8 zal geven, die zou nu ook speciaal ontworpen zijn om touchreens aan te sturen voor tablets, htpc all in one systemen etc...

@keza nice dat het is opgelost!

Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                                X