Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp Iphone 3GS please!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp Iphone 3GS please!!

    Korting op 420shop
    Hey peepz,
    ben aant onderhandelen voor iphone 3gs te kopen maar die zou nog unlockt moeten worden en de wifi is er mee gestopt...
    Nu normaal kan ik apps ed gewoon via itunes doorsluisen... klopt dit? (dus wifi is ni echt noodzakelijk)
    En heeft er iemand verstand van unlocken? ... Zou handig zijn dak da door iemand kan laten doen ... het smoorsel da voor de nodige inspiratie zorgt breng kik dan wel mee

    Opmerkingen?? khoor ze graag thnx!

    #2
    Re: Hulp Iphone 3GS please!!

    Er zijn tal van unlockers op de markt.
    Zoals deze. Valt de prijs nog nog zowat mee als ik vragen mag?

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Hulp Iphone 3GS please!!

      150 neuri, maar ga hoogstwaarschijnlijk ruilen voor zo'n 7" tabletje met android dat hier ligt te rotten en waarvan de wifi ook ni werkt trouwens... geen slechte deal lijkt me, die tabletjes is 0,0 support voor in tegenstelling tot iphone...

      Comment


        #4
        Re: Hulp Iphone 3GS please!!

        Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
        Nu normaal kan ik apps ed gewoon via itunes doorsluisen... klopt dit? (dus wifi is ni echt noodzakelijk)
        Ja kan via itunes.. Voor apps groter dan (ik dacht) 5 mb moet je itunes aansluiten.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Hulp Iphone 3GS please!!

          Dus een iphone zonder wifi maar met datakabeltje werkt perfect? (buiten dan uiteraard de wifi..)

          en dat unlocken... is dat noobproof? (wil hem ni na 10 minuten al vuilbak moeten insjaggeren eh)

          en tis ne witte ... hoe kan ik checken op naamaak bij die dingen? want die witte zijn toch nog niet zo heel lang uit dacht ek? (vandaar toch verdacht lage prijs)

          Comment


            #6
            Re: Hulp Iphone 3GS please!!

            iphone zonder wifi maar met datakabeltje werkt goed genoeg.

            Heb geen unluckte iphone dus ik weet het niet.

            Succes!
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Hulp Iphone 3GS please!!

              Unlocken is wel te doen, je moet er alleen wel een beetje verstand van hebben.
              Het hangt een beetje van de software op de iphone af. 4.3.... in combinatie met de baseband(soort bios) die de telefoon heeft (instell, algemeen, modemfirmware)

              Als je dat weet zoek eens naar: redsn0w icm ultrasn0w.

              Succes!
              Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
              Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

              Comment


                #8
                Re: Hulp Iphone 3GS please!!

                thnx michel N normaal heb ik hem morgen dus zal dan alle info nog snel even posten ook, maar kga natuurlijk al aan de slag gaan dus vandaar de volgende vraag nog, welke volgorde? eerst jailen of eerst unlocken? (kwil het een ni teniet doen me het ander natuurlijk)

                Comment


                  #9
                  Re: Hulp Iphone 3GS please!!

                  Eerst jailbreaken (greenpois0n, werkt ook goed) dan unlocken. Stuur me anders een PM.
                  Succes
                  Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                  Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                  Comment


                    #10
                    MobileUnlockSolutions.com

                    Comment


                      #11
                      Re: Hulp Iphone 3GS please!!

                      Topic is +3 jaar oud...

                      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Hulp Iphone 3GS please!!

                        Ik heb juist mijn iPhone 3G met pensioen moeten laten gaan, iOS was niet meer te updaten wegens te oude en te trage processor. Als je het mij vraagt is je tabletje meer waard dan de phone waar je voor ruilt....

                        ps. Voor een 250€ heb je een iPhone4 die wel helemaal werkt.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        Bezig...
                        X