Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mars hydro Deep Red
Collapse
X
-
-
Deep red moet aan met uw lampen. Ik dacht voor meer smaak staat op de website.
Ir kan je planten mee strekken als uw tent tracht niet vol te geraken en dat is 15min voor uw lampen aan gaan aan en uit als uw lampen branden. Wanneer uw hoofdlampen uitgaan dan IR nog 15 minuten te laten branden. Ook gaan ze rapper in bloei hiermee als je dat doet op 12/12.
UV(A) is voor meer thc door lichtstress te geven aan uw planten. Dus opletten als de blaadjes te geel worden best mee stoppen of aantal tijd verminderen.
Dat is paar uur geloof ik verdeeld wanneer de hoofdlampen aan gaat in bvb 5min per sessie tot je aantal tijd komt (bursts). Als je het mij vraagt meer thc maar lagere opbrengst.
Hoe lang staat ook op de website.
Met UV(A) zullen de planten ook minder strekken (nodes dichter ope elkaar).
Dus als uw tent te vol dreigt te worden bij een switch naar 12/12 kan je hier mee spelen.
-
Wij hebben de uv ir lamp
Infrarood versneld groei
Dus infra moest in de groei
En uv in de bloei het laatste uur dat je licht aan staat
En bij de og kush was heel erg goed te proeven dat de bovengelegen toppen veel sterker van smaak waren dan de ondergelegen toppen
-
-
Smaak is een zeer subjectief begrip en dat 30watt de oogst verhoogt klopt wel. Dat gebeurt ook door je lamp iets feller zetten. Als je je oogst wilt vermeerderen selecteer dan je beste zaailing en maak er stekken van en zet er meer dan 5 op de m2. Liefst kweken volgens een direct 12/12 systeem want wat telt is wat je bij elkaar kweekt in een jaar gedeeld door het wattage.
Vijf planten is contraproductief in vele opzichten: je bent langer bezig, je draait minder oogsten = minder opbrengst en bovendien als je gepakt wordt is je stash meer dan de toegestane hoeveelheid en moet je je alsnog verantwoorden.
- Likes 1
Comment
-
wat denkt u er van?
30% meer opbrengst, tsja, je hangt er ook 30W bij.. Als je 30W vol spectrum er bij hangt, en je krijgt een gram/W onder LED, dan is zo'n 30W volspectrum ook wel een extra 30 gram.
Mij maakt de kleur van mijn wiet niet uit, als ie maar lekker is. Onder volspectrum LED kreeg ik vroeger prima smaak, en voor de opbrengst kweek ik buiten. Voor de smaak heb ik mijn eigen genetica geproduceerd die het buiten prima doet en goed op smaak komt met het licht dat daar is.
Ik kan me best voorstellen dat bepaalde golflengtes betere terpenen opbrengen. Maar ik kom niets te kort dus mijn vraag is vooral: wat is er niet goed genoeg aan je huidige setup?
Met alle respect, maar als jullie kutwiet zouden kweken binnen, dan zouden jullie het niet doen.. Dus ik vraag me meer af wat het doel is.
Als je ultradeluxe wilt doen, dan moet je dat doen! Maar dan ben ik niet de persoon die je daar voor moet vragen
Dat is een persoonlijke smaak waar ik geen invulling aan kan geven.
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 1
Comment
Comment