Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

    Korting op 420shop
    Ik volg JD al een tijdje en ik heb me gisteren ook aangemeld.
    Helaas heb ik op onregelmatige basis van het volgende probleem:
    Soms zijn bepaalde websites offline, terwijl ik op dat moment wel andere sites bereiken kan.
    De router en het kabelmodem heb ik al een keer vervangen.
    Het gaat bijvoorbeeld om deze site, jointjedraaien.nl, maar ook om deze sites horlogeforum.nl, de telegraaf, azarius.nl, chrono24, nu.nl of tweakers.net.
    Ik zit echt met mijn handen in het haar, moet ik de router vervangen of de pc?
    Misschien dat hier op het forum iemand zit die verstand van computers heeft?
    Alvast heel erg bedankt!

    #2
    Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

    als het een selectief probleem is (bepaalde websites wel bereikbaar, andere niet) is het erg onwaarschijnlijk dat je een probleem hebt in je router (want dan was internet zowiezo niet bereikbaar zeg maar). Selectiviteit vanuit je eigen pc vind ik ook niet het eerste punt waar je aan zou denken... zoek eerder in je verbinding > wordt die gedeeld waardoor je soms bandbreedte te kort komt ? is je systeem geinfecteerd met allerlei druktemakers die op de achtergrond verbindingen leggen waardoor je bandbreedte en daarmee connectiemogelijkheden mist? Doe je veel tegelijkertijd op je systeem ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

      tsja, best wel eigenlijk. Ik download soms eens filmpje en ik heb vaak veel websites openstaan.
      maar dat moet toch kunnen eigenlijk?
      Wel heb ik veel druktemakers in mijn internetprogramma bovenin. Allemaal knoppen en plaatjes die ik nooit gebruik. Er lijken meer en meer te komen.
      Ik kan ze wegklikken maar de volgende dag zijn ze erweer.

      Comment


        #4
        Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

        de boel eens stevig schoonmaken dan, misschien een volledige format en herinstallatie. Dat lost je problemen wel op zou ik menen. Installeer dan naderhand ook antimalware/spyware programmatuur of stap over op een besturingssysteem wat daar minder bevattelijk voor is.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

          Explorer verwijderen + alle add-ons en andere meuk die eraan gekoppeld zit... liefst heel je PC opnieuw instaleren

          Nieuwe brouwser instaleren, persoonlijk vindt ik opera wel prettig

          Sandboxie instaleren... die zorgt ervoor dat je geen rotzooi via je internet explorer instaleerd... plaatje hieronder te verduidelijking
          (zo kun je ook programma's uitproberen die je niet meteen vast instaleerd op je hardeschijf

          (

          www.sandboxie.com






          Suc6 met schoonhouden van je pc
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

            Wat een tips! bedankt.
            Ik heb enkele opgevolgd en ook heb ik de programma's malwarebytes en Spybot gedraaid.
            Dit heeft een stuk geholpen. Ik wacht even af hoe het nu gaat maar misschien is het al opgelost.

            Comment


              #7
              Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

              Hitman Pro is ook een aanrader Evert
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

                Ik heb het soms ook, ik werk alleen met firefox dus of het met andere browsers is weet ik niet.
                Maar het komt weleens voor dat als ik veel tabs heb open staan sommige sites niet te bereiken zijn en sommige wel.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Bepaalde websites soms niet bereikbaar ook JD

                  Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                  Hitman Pro is ook een aanrader Evert
                  Ga ik proberen! I'll keep you posted

                  Comment

                  Bezig...
                  X