Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie kan mij een advies geven voor een nieuw systeem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: wie kan mij een advies geven voor een nieuw systeem

    Ik heb zelf ook een mediaspeler en ken de popcornhour mediaspelers ook.
    Dit werkt toch echt minder fijn en ze hebben geen browser om het forum te bekijken... al had popcorn dat misschien wel want dat weet ik niet zeker. Dan moet je dit gaan bedienen met een afstandsbediening en dat is een drama.
    Een gewone pc met vga/dvi of zelfs hdmi kabel naar je TV is de beste oplossing waar ook om gevraagd word.

    Met het budget gamesysteem van Tweakers kan je alles wat je dan wilt op je TV... aangezien je zegt geen zware games te willen spelen.
    Kortom met maximaal 500 euro incl. verzending heb je het dik voor elkaar voor een X aantal jaren.

    Mocht je niet in de buurt wonen en niemand hebben om het systeem voor je in elkaar te zetten kan je desnoods de onderdelen naar mij laten opsturen, zet ik het in elkaar en stuur ik het volledige in elkaar gebouwde systeem in de doos van de behuizing naar je toe per post. Dan komt hij dus kant en klaar bij je aan. Maar het in elkaar zetten is echt niet zo heel erg ingewikkeld en je kan er weinig ernstigs mee fout doen nog tegenwoordig.

    Comment


      #17
      Re: wie kan mij een advies geven voor een nieuw systeem

      ik heb inmiddels een systeem aangeschaft ;
      deze
      hier heb ik wel een andere videokaart bij gekocht om het werkgeheugen gescheiden gehouden
      al met al was ik voor 550 euro klaar nu de tv er nog bij en eind van de maand de sleutel ! kan haast niet wachten !
      iig bedankt voor alle goede adviezen
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment

      Bezig...
      X