Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie kan mij een advies geven voor een nieuw systeem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wie kan mij een advies geven voor een nieuw systeem

Korting op 420shop
    ik ben dus op zoek naar een nieuwe pc
    deze word direct op de tv aangesloten en zal voornamelijk voor downloaden internetten (dit forum)en video's bekijk etc gebruikt worden
    dus geen zware spellen maar wel hoge eisen qua beeld en geluid
    uiteraard moet hij erg snel werken ook na een paar maand

verder nog vragen ?
    budget rond de 1000 euro meer mag minder graag
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Re: wie kan mij een advies geven voor een nieuw systeem

Voor de helft stelt ge u iets samen dat aan die eisen voldoet. En dan moet ge is ibood in't oog houden, daar staat geregeld is ne nas tussen voor al die films op te slaan. Als ge hoge eisen stelt qua beeld en geluid dan steek je beter wat meer geld in tv en versterker.
    Of die pc na een paar maand nog snel werkt hangt volledig van uw eigen af.

Voor exactie specificaties zijn er hier wel grotere pc-nerds dan ik Asrock maakte wel leuke moederborden. CPU maakt niet uit, intel of AMD. Asus, Nvidia, dat zijn zo'n beetje de merken (mijn opinie).

Oh, en laat u niet verleiden om een dure hdmi kabel te kopen.1,4 is 1,4 of die nu 15 euro kost of 65.

Comment

haha dat van die hdmi kabel wist ik inmiddels ben zelf redelijk techneut enkel niet echt meer thuis in computers
      en al dat met 2 core en 4 core weet ik het al niet wat
      het moet gewoon nu een erg snelle zijn zodat ie over een poosje niet vervangen hoeft te worden en nog mee komt zeg maar

Comment

I5 processor, minimaal 4gb RAM. Als primaire opslag een ssd, voor je films Kan je gewoon een hdd doen en een videokaart met hdmi,.kabeltje van pc naar tv en klaar. Moederbord maakt Niet gek veel uit, zolang het past is het goed.

Comment

tones.be
          vind je zeker wel iets

Comment

Zelf pc samenstellen? Dat kan dankzij onze PC-Builder! Kies er voor om je pc zelf te bouwen, of laat onze ervaren builders hem voor jouw assembleren!

Ik zou zeggen, laat je gaan

Comment

Als je 1000euro budget hebt probeer dan voor een i7 processor te gaan en minstens 6-8gig ram.
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ik heb mijn pc voor 460€ samengesteld, wel zelf in elkaar geflanst uiteraard. Antec behuizing met 600W voeding. Asus moederbord, i5 processor,8G RAM gforce 460GTX, en ik draai al men mmo's aan 60 - 70fps en op medium tot high quality afhankelijk van het spel. Je kan best al wel wat samenstellen voor weinig geld.

Ben toen eigenlijk gewoon Tones binnengestapt, gezegd dat die mmo's moest kunnen draaien op een deftige fps en dit voor zo klein mogelijk budget. Heb alle bij elkaar 460€ betaald inclusief Windows 7, wel zelf ineen gestoken maar dat kan bijna iedereen hoor. Zoals een tentje ineen flansen gewoon de handleiding volgen en komt goed.

Met 1000€ budget kan je al een redelijk deftig computertje samenstellen als je hem zelf monteert en installeert.
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

.....
                  Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 19:41.

Comment

..................
                    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 19:41.

Comment

nog niet definitief gekocht al wel wat leuks op het oog ja
                      je krijgt nu ook alle 'eindejaards aanbiedingen' enzo dus wacht dat ook even af
                      tussen kerst en oud en nieuw ga ik over naar mijn nieuwe hutje dus heb nog even de tijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        Voor dat geld zou ik iets doorsparen en een apple kopen.
                        image001348166823063w56pio.jpeg
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Yo Audio, ik ben wel goed thuis in de ITwereld.
                          Als je wil kan ik je best helpen met het samenstellen van een PC binnen je budget, das een koud kunstje voor mij.
                          PM me & ik help je op weg

Cheers!
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Op tweakers.net vindt je iedere 2 maanden een lijst met de beste systemen van dit moment.
                            Deze kan je vervolgens eenvoudig samenstellen.

Prijzen beginnen rond de 300 voor een simpel systeem tot 1200 euro voor een zeer bruut game systeem met de meest moderne hardware.

Zie hier: http://tweakers.net/reviews/2817/des...mber-2012.html
                            Wellicht komt er binnenkort een nieuwe editie uit, hoewel dit meestal erg dicht bij elkaar ligt qua hardware.

Mocht je in de buurt van Overijssel wonen kan ik je eventueel helpen het systeem in elkaar te zetten... stuur dan even een PM.

Comment

waarom kijk je niet naar een Popcorn media speler, precies wat jij zoekt

het is een mini PC, waar je een HD kunt inbouwen ( zelfs meerdere? ) waar apps op staan om van internet mee te downloaden etc ( torrent, nzb, http, https, ftp. samba )
                              kheb er al jaren een en ze zijn echt ideaal kan ze iedereen aanraden
                              zoals je zei je bent een redelijke techneut, helaas zijn ze niet helemaal plug en play
                              al heb ik de a200 en ik zag net de a400 was al ontworpen
                              en stukken goedkoper dan 1000 euro

and of course the A-400 also functions as a NAS.
                              Last edited by Jakes; 16 December 2012, 19:41.

Comment

Bezig...
                              X