Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I-drugs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

I-drugs

Korting op 420shop
    Wie kent ze niet? De i-drugs? Ik allevast niet. Zit ik zo wat op internet te surfen, kom ik plots dit tegen met enkele vrij "schokkende beelden" van jongeren die zitten te trippen op muziek. De uitleg staat bij in het artikel http://www.wired.com/2010/07/digital-drugs/
    Ik snap het niet en het maakt me ook wel wat ongerust, het lijkt mij een beetje opgeblazen bullshit maar stel nu dat het echt is, en stel dat je zonder het weet wordt blootgesteld aan zo iets. Misschien vinden ik en jij dat nog niet zo erg, maar kinderen?

Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Is dit een grap? Ben ik beetgenomen? We zijn nu toch al een tijdje van 1 april verwijderd.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Re: I-drugs

Volgens mij is dat gewoon gelul. Ik ken het al een tijdje ja, I-dosing wordt het ook wel genoemd.

Het komt dit filmpje. Hiervan word je dus "stoned"

Comment

Wat zou je dan moeten voelen ofzo? High? Rode ogen van naar je scherm te kijken?

Ik durf het niet echt kijken, stel je voor dat dat echt werkt en ik start hier te trippen pussyshit ik weet het maar je weet maar nooit he

Comment

Haha, er gebeurd niks (vind ik). Voor het optimale effect zou je dit in het donker met een koptelefoon op 10 minuten af moeten luisteren, ogen dicht.
        Nou er gebeurde niks (bijna 2 jaar geleden al).

Probeer het maar, het is immers maar een geluid.

Comment

Wat een herrie gewoon, dat hou ik zelf geen 10 min vol. Ik merk er tota.... OW wacht, wacht ja ja jaaa! Nee er gebeurt niets. Spijtig, ik dacht nu eindelijk dat ik mn geld voor wiet in mn broekzak kon houden

Comment

Hm ik denk dat je meer effect krijgt van die hypnose video's. Duizeligheid en hoofdpijn welteverstaan

Comment

Lulden ze in 2000 ook al over, onzin natuurlijk.

Comment

Ach, televisie is ook een enge drugs. Na 30 seconden zit je al in een soort droom toestand waardoor je hersenen niet eens meer filteren wat ze zien. Lang verhaal, wordt als zweverig afgedaan maar dat is t zeker niet.

So start worrying beste CyayC, cause them kids be watching right now.

(En ik zet wel een smilie, maar eigenlijk is het diep droevig.)
                Rough! Rough! Arrrr..

Comment

Doet mij denken aan het Seti programma dat filmke waar ze radiosignalen zoeken naar E.T . Somige radiosignalen luiden ook zo niet van een andere beschaving maar van de sterren

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Wel kan muziek je stemming bepalen onder invloed van drugs, maar de muziek op zich zal je niet 'drogeren'
                    Wie wil trippen zal zich nog steeds moeten wenden tot paddo's, lsd en dmt enz.
                    (niet dat ik iemand hier wil toe aanzetten!)

Comment

Bezig...
                    X