Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

27 januari Den haag !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    27 januari Den haag !!

    Korting op 420shop
    http://www.breakthesystem.nl/

    Samen staan we sterk

    #2
    Re: 27 januari Den haag !!

    Comment


      #3
      Re: 27 januari Den haag !!

      Maar ze komen niet op voor onze geliefde plant denk ik.
      Ons plakken ze achter het behang.
      NEXT!

      Comment


        #4
        Re: 27 januari Den haag !!

        Ik ga ook. Misschien zie ik iemand van jullie. Roken we een dikke, haha.

        Comment


          #5
          Re: 27 januari Den haag !!

          Allemaal leuk maar als dat systeem gebroken is zie ik geen vervolg verhaal.

          Comment


            #6
            Re: 27 januari Den haag !!

            Wat een radicale linkse zever van mensen die jaloers zijn op die super rijken en wsl geen piep zouden geven moesten ze in hun schoenen staan. Jullie zijn het trouwens al aan het proberen, in Frankrijk ook en het werkt ni. Die grote bedrijven zorgen voor werk, en veel werk. Als ze belastingen kunnen ontwijken dan is dat een teken dat het mogelijk gemaakt wordt. Je zou hetzelfde doen, alleen kunnen zij de mensen betalen die zo'n constructies moeten opzetten. Kan je enkel nog discussieren of het ethisch is of niet. Maar wat betekent dat woord nog als het over miljoenen euro's gaat. Juist ja.

            Comment


              #7
              Re: 27 januari Den haag !!

              Populisme niets meer niets minder.

              Comment


                #8
                Re: 27 januari Den haag !!

                Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                Allemaal leuk maar als dat systeem gebroken is zie ik geen vervolg verhaal.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: 27 januari Den haag !!

                    Q IS is een doodlopend verhaal dus daar maak ik me sowieso niet druk om net als over de islam zelf.
                    Ben niet bang te maken met dat soort propo er is niemand die mij een koran,bijbel of tora door mijn strot douw.
                    Dan heb je wel een probleem
                    En als je kijkt naar Syrie daar word toch gewoon net als in Ukraine de lauwe oorlog uitgevochten door twee partijen.
                    Want van een koude oorlog is inmiddels geen sprake meer.
                    Daat zijn zelfs nederlandse burgers het slachtoffer van geworden.(MH17)
                    Je hoor niemand dat de burgers daar gewoon als speelbal zijn gebruikt en nog steeds worden gebruikt.
                    En Syrie was/is geen arm land hoor en scholing stond zo goed als gelijk met Europa.
                    Maar het is net als in de jaren dertig van de vorige eeuw er begint er 1 over buitenlanders als de economie niet lekker draait en een deel loopt er achter aan te keuvelen want dat is de oplossing alles raus.
                    Beetje te veel NSBachtige trekjes en dat hebben we al een keer geprobeerd.
                    Was ook zo`n kassucces.
                    Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen want vrijheid van meningsuiting is alleen voor populisten.
                    He wietkwekers als het aan die lui ligt ga je gewoon tegen de muur hoor!
                    En bij het voetballen als je vervelend bent schieten ze je in je knie.
                    Of denk je dat de er nooit gesproken word over blanke criminelen dat je vergeten word door dat soort lui.
                    Ga maar eens lezen wat de NSB deed toen de Duitsers de macht grepen hier en dan ben je met je lampie ook aan de beurt.
                    Dan hebben we het over de economische oplossingen nog geen eens gehad al ben je daar zo mee klaar want die hebben ze niet.
                    Of toch wel uit de EU gulden terug.
                    Als sanctie verplaats Duitsland al hun orders voor de autoindustrie naar Polen en Tsjechie.
                    Vracht gaat inplaats van Rotterdam naar Antwerpen.
                    Dan pompen ze gewoon geld in het Belgische wegen en spoornetwerk
                    Afzet markt van onze boeren verdwijnt.
                    En zo kan je nog wel even door gaan.
                    Als je rustig gaat zitten en je overziet de boel eens goed dan zie je ook de splijtzwam inwerking.
                    Ja en sommige raken daar door bedwelmd.
                    En de gulden is geen reet waard want niemand wil hem hebben.

                    Comment

                    Bezig...
                    X