Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen gevraagd android tv kastje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

R8 Android 5.1 4K TV Box Rockchip RK3368 Octa Core 2G/8G 2.4G/5G Dual Band WIFI Gigabit LAN BT4.0 HDMI2.0 XBMC
    World`s first octa-core 64-bit Android 5.1
    Gekocht in China.
    Baas in eigen brein.

Comment

Ik heb een NAS (32TB) in de meterkast hangen voor films, muziek en foto's.
      Via LAN naar de TV, fotoserver via wifi, een squeezebox aan de muziekinstallatie.
      Eweka als nieuwsserver, al 12 jaar.

Oh, en op de kamer van de kids staat een oude gechipte Xbox met XBMC erop.
      Eigenlijk staan daar een stuk of 50 xbox spellen op, heel af en toe wordt er eens een serie of film mee gekeken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Netjes Q.
        Ik heb ook jaren Eweka gehad maar de laatste jaren was het http://www.sunnyusenet.com/nl net zo goed/compleet maar een stuk goedkoper.

De mediaspeler gebruik ik steeds minder sinds meer en meer te streamen is. Eigenlijk alleen als ik iets tegen kom met te weinig seeders om te streamen.
        Baas in eigen brein.

Comment

Ja, Eweka had half Nederland vroeger (tijd van Ftd etc.) dus ik ook maar vind het nu niet meer zo geweldig, dus maar een betere genomen.
          Sunny is overigens ook zeer stabiel en betrouwbaar!
          Verder stream ik alles via Wifi, van Avi tot Blu-Ray, dat werkt heerlijk (ik heb gelukkig al jaren glasvezel).)
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

hmm die sunny ken ik niet, zit nu bij eweka en nooit problemen maar sunny is helft goedkoper.....
            ipv sickbeard voor auto downloaden van series is er nu (al een tijd) een fork sickrage, deze is een stuk beter.
            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
            Verslag:
            1e n00b binnen kweek...
            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

Android kastje verkocht. Lollipop werkt niet met pulsar.
              Baas in eigen brein.

Comment

Ik heb hier veel ervaring in... Maat van me verkoopt kastjes met onbeperkt televisie..

Het beste kastje is de Neo X8 google maar,. (DTS-HD,hdmi 1.4, 4K video playback & output etc etc)
                Draaid idd op android install xbmc en vervolgens xbmc tvaddons hier de guide
                https://www.youtube.com/watch?v=tKzrB7EfeL4 + review van alle add ons
                Zoals icefilms etc etc hiermee kan je alle series en alle films direct in hd streamen zonder downloaden met mooie filmhoestjes filminformatie enalle talen ondertiteling.

Alsjenog instructies nodig hebhoor ik het graag.. De software is multiplatform.. Werkt ook op apple, android, linux, windows, arm ppc, xbox, wii dus hoeft niet perse op zo een kastje maar is wel de shit
                Op marktplaats zijn ook kant & klarekastjes te koop voor 175 euro terwijl je het dus in 30 minuten zelf kan doen

suc6

Zie ook deze usenet provider
                Last edited by Jointjedraaien; 9 January 2020, 13:09.
                K-007
                Kishan's kijkdoosje

Comment

Ik weet hoe kodi werkt. Icefilms, genesis etc is leuk maar werkt lang niet zo mooi als pulsar met kickass add on. Bij icefilms blijft het vaak een trial en error bij het bronnen zoeken. Die minix neo is top maar wel al een jaar oud. http://tweakers.net/pricewatch/39115...x8-h-16gb.html Dan heb ik qua specs liever een Zidoo x6 of ugoos ut4. Het nadeel daarvan is dat ze lollipop draaien en dus (nog) niet pulsar compatibel zijn. Wat zie je als onbeperkt televisie?

Het merkwaardige van die kastjes is dat uitzending gemist of npo live stukken scherper is op de chromecast. Dit is waarschijnlijk een codering iets.

Ook iets om op te letten mocht je bedraad willen werken met die neo. De Lan aansluiting is 100 ipv 1000. Dus bedraad popcorn 1080 durf ik niet te beloven.
                  Ik zal die neo ontwikkelingen ook FF volgen. Thanks!
                  Baas in eigen brein.

Comment

Apple komt met een nieuwe Apple-tv binnenkort.
                    De previews zijn uiteenlopend, maar 't is ook een optie nu.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                    X