Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen gevraagd android tv kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen gevraagd android tv kastje

    Korting op 420shop
    Ik ben mij al een tijdje aan het orienteren op een mogelijkheid om internet content te streamen naar mijn TV.

    Google chromecast lijkt mij erg handig en gemakkelijk maar zo'n androidkastje met kodi biedt meer mogelijkheden.

    Aangezien het downloaden via nieuwsgroepen wel steeds beroerder lijkt te gaan (ws door alle notice and takedowns) wordt zo'n androidkastje wel aantrekkelijker.

    ( Momenteel heb ik astraweb als newsserver, deze ging in het begin beter dan eweka. Als newsreader gebruik ik newsleecher en newsbin pro, beiden netjes aangekocht , maar beiden gaan even beroerd. Tips voor een 'complete' newsserver zijn ook welkom)

    Wie heeft er ervaring met zo'n androidkastje ?
    Maken ze hun beloftes waar ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    #2
    Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

    Waarom neem je geen newsconnection, bij mij werkt dat al jaren goed. Ook kun je een simpele seedbox huren waarop je torrents en nzb bestanden kunt binnentrekken, deze zet je dan via Ftp van de box naar je pc.
    Ik heb ook verschillende mediaplayers in huis aangezien ik alles wil streamen, vorig jaar ook een kleine Neo (Android)gekocht met daarop XBMC, dat werkt ook leuk Stemma
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

      Ik heb ooit een media player in elkaar gezet waar nu Kodi op draait.

      Dat is zeker een aanrader. Met Couchpotato en Sickbeard haal je de films en TV series op en SabNzb download de boel dan. Ik heb XLned als provider.

      Die Android kastjes heb ik nog geen ervaring mee. Zit ook wel te kijken om de films en tv shows ook ergens anders te kunnen kijken.

      Ik had een ChromeCast, maar dat werkte vaker niet dan wel. Kan met mijn draadloos netwerk te maken hebben, maar het was zo'n frustrerende ervaring dat ik dat ding maar weg gedaan heb

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

        Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
        Die Android kastjes heb ik nog geen ervaring mee. Zit ook wel te kijken om de films en tv shows ook ergens anders te kunnen kijken.
        Ja, daar heb ik mijn Neo ook puur voor, buiten dat om zijn ze goedkoop
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

          Ik heb een chromecast en zet popcorn dan aan op mn tablet. Casten en klaar.
          Baas in eigen brein.

          Comment


            #6
            Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

            Kodi met Genesis plugin, kijk sindsdien geen tv meer
            Op een android kastje is dat wel handig, kijk graag ff mee

            Leuk om te lezen
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #7
              Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

              Ik heb al 3 jaar geen TV abonnement meer. Niet eens analoog. Ik bepaal zelf wel wat ik kijk.
              Baas in eigen brein.

              Comment


                #8
                Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                Bedankt voor jullie tips. Ik zal eens kijken wat voor ons gepast zou zijn.
                Ik ben in ieder geval niet zo handig als Wietefas

                Ik heb gewoon een bloedhekel aan reclames,
                die vermijd ik dus het liefst.

                Heb wel eens een abonnement op HBO gehad, maar hoewel ze uitstekende series en docu's hebben vond ik het aanbod die paar maanden tegenvallen en wilde de programma's die ik wilde terugkijken niet terug te kijken.

                Misschien ben ik wel te verwend geraakt door het aanbod op nieuwsgroepen

                Ik hou jullie op de hoogte
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                  Er is toch nog zat online te vinden etc. Stemma, zo niet alles?
                  Ik doe dit ook al een tig jaar en gaat nog altijd prima
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    #10
                    Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                    Jawel, maar zoals ik al in de openingspost . Er komt veel incompleet binnen met nieuwsgroepen. Zal de andere newsservers eens proberen.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                      Mooiste is zo'n mini PC kopen en dan een Synology NAS waarop je sickbeard (voor series) en Couchpotato (voor films) draait.
                      Je geeft gewoon aan wat je wilt hebben en hij download het auto van de newsserver. en dat doet hij bijna altijd sneller dan de takedown hij checked bij mij om da 8 uur.
                      Je kan dan ook nog je eigen spotweb draaien, ben je daarvan ook niet meer afhankelijk van anderen.

                      Kost wat maar dan heb je ook wat

                      En dan heb ik ook nog netflix voor de handig erbij.
                      Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                      Verslag:
                      1e n00b binnen kweek...
                      Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

                      Comment


                        #12
                        Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                        Weet iemand nog goeie nzb feeds voor couchpotato en/of sickbeard trouwens? Vroeger kreeg ik inderdaad ook alles automagisch binnen, maar de laatste tijd moet ik toch wel een hoop met de hand zelf zoeken op nzbclub oid.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #13
                          Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                          Spotlite en Spotnet maar veel fakers de laatste tijd

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ik zie net dat XLned >900 dagen retentie heeft, zoek toch iets met meer dan 2000 d retentie.
                          Ze bieden geen proefabbo aan van 24 uur of een paar GB. Wat is handig om te doen
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                            Hoi stemma dacht zal ook eens mijn mening geven betreffende Android kastjes ,ikzelf heb al een aantal jaar een gekraakte Apple tv 2 met programma XBMC erop.
                            Deze box werkt voor mij prima al wil ik liever een full hd kastje dus ben nu op zoek naar een nieuwere versie.
                            Ik heb wel momenten dat het niet lekker werkt maar daar zijn meestal wel oplossingen voor te vinden maarja je kan zeggen in principe kijk je alles gratis via stream alhoewel je eenmalig betaald voor het kastje zelf.
                            XBMC kastjes zijn er in verschillende vormen waaronder nu de chromecast ik heb daar geen ervaringen mee maar verschillende andere kastjes wel dus als je hieraan denkt gewoon kijken welke beetje bij jouw wensen past.
                            Hoop dat ik hiermee beetje heb kunnen helpen.
                            Groeten haze

                            Comment


                              #15
                              Re: Ervaringen gevraagd android tv kastje

                              Ik heb een MK808 vaan een jaar of twee oud met daarop een Finless ROM. Werkt prima, heb er een Logitech draadloos toetsenbord bij omdat het bijgeleverde mini-toetsenbord me niet beviel. Enige nadeel is dat de wifi ontvangst bij mij te traag is voor lekker streamen. Onlangs bij iemand met een smart tv even zitten youtuben en dat beviel goed dus heb ik in China een verloopje van mini-usb naar ethernet besteld. Ben benieuwd, denk dat de gewone tv inderdaad niet veel meer gebruikt gaat worden, aangezien daar hoofdzakelijk bagger op is.

                              Tenzij mijn dochters hier zijn natuurlijk Wat de helft van de week zo is.

                              Comment

                              Bezig...
                              X