Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke browser heb je?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Welke browser heb je?

GOOGLE CHROME .. explorer s**** .. Firefox is ook goed maar blijf toch bij Chrome

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
      firefox werkt gewoon beter helaas komt er nu steeds een foutmelding op als ik firefox opstart.

: Firefox kon dit item niet installeren vanwege een fout in de chrome-registratie. Neem contact op met de maker over dit probleem.

Iemand die weet hoe ik dit oplos?
      En nog iemand die weet hoe je die klote internet exployer verwijderd want dit lijkt precies niet mogelijk.

bij voorbaat dank.
      IE neemt niet veel ruimte in op je schijf, dus waarom verwijderen?
      Gewoon andere browser als voorkeur instellen.
      Komt ook nog bij dat sommige proggies alleen competible zijn met deze browser en dus niet werken met een andere...

Het andere probleem blijkt vaker voor te komen, weet ik geen goeie oplossing voor.
      Wel een linkje met een dubieuze oplossing: http://www.google.com/support/forum/...d9b58016&hl=nl

vale.
      Last edited by ceBep; 15 November 2009, 14:06.

Comment

Inderdaad, je kan IE gewoon laten staan. Mocht je Firefox later niks vinden is het zo weer verwijderd.

Voordeel van firefox vind ik wel de spellingscontrole. tevens kan je er honderden add-ons op instaleren. waaroner:

- filmpjes downloaden van youtube
        - Hier de hele lijst : https://addons.mozilla.org/nl/firefox
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

firefox werkt gewoon beter helaas komt er nu steeds een foutmelding op als ik firefox opstart.

: Firefox kon dit item niet installeren vanwege een fout in de chrome-registratie. Neem contact op met de maker over dit probleem.

En nog iemand die weet hoe je die klote internet exployer verwijderd want dit lijkt precies niet mogelijk.

bij voorbaat dank.
          als je met windows werkt shakel je hem uit
          doe gewoon / uitvoeren intypen: msconfig ,dan verschermt een scherm je kiest voor de button opstarten en vink de internet exployer aan ,dit om niet terug op te starten ,hij zal je vragen om te reboten en nadien start hij gewoon niet meer mee op grtzzzzzzzzzzzzzz zie wel ge een andere browser hebt geinstaleerd staan of je kan niet gelijk weer op internet cya

ps wat firefox betreft deinstaleer bij software en doe een cleane reinstall!!
          Last edited by latindos; 15 November 2009, 19:51.
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Wel opvallend is dat over het algemeen de meeste bezoekers met Internet explorer het forum bezoeken, maar je ziet het niet terug in deze poll.
            Wss kijken mensen met IE minder snel in het forum: Computers en Internet

1. Internet Explorer (blauw)
            2. Firefox (groen)
            3. Chrome
            4. Safari
            5. Opera

Comment

bij voorbaat dank.
              als je met windows werkt shakel je hem uit
              doe gewoon / uitvoeren intypen: msconfig ,dan verschermt een scherm je kiest voor de button opstarten en vink de internet exployer aan ,dit om niet terug op te starten ,hij zal je vragen om te reboten en nadien start hij gewoon niet meer mee op grtzzzzzzzzzzzzzz zie wel ge een andere browser hebt geinstaleerd staan of je kan niet gelijk weer op internet cya
              Last edited by latindos; 15 November 2009, 20:13.
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Zal jou eens een tut geven latindos:

Een tut hoe plaats je een filmpje op het forum

Comment

opvallend hoge cijfers foor firefox , ligt het aan ons?

Anyway, ik gebruik ook firefox nu en weet niet waarom ik overstap (mss te lui of omdat ik vertrouwd ben met de filosofie 'the grass is always greener on the other side' maar google Chrome is echt wel een goede browser als je het simpel wil houden... heb hem voorgesteld aan mijn gramps, hij sukkelt nogal met zijn PC...
                  sigpic

Comment

chrome is gewoon vet snel men internet gaat vele sneller op men laptop (draadloos) dan op men pc (met draad). op men laptop chrome en op men pc explorer.

Comment

eigenlijk gebruik ik meestal de explorder 7 maar heb ook firefox en opera voor online games omdat nu beter gaat dus gebruik ik er 3 tegelijk en ben het meest content van opera maar gebruik wel de exp7 het meest op het forum en surfen.

Comment

De hoge aantallen IE zitten hem ws in de browsers die zich voor doen als IE....

Maarre ben ik dan de enige die "opera" gebruikt.... op orias na dan......
                        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Op OSX gebruik ik meestal safari en soms firefox. Op het werk gebruik ik Chrome onder windows7.

Comment

.....................
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 20:00.

Comment

Zeker weten FIREFOX
                              Geen IE rommel

Comment

Google Chrome, krachtiger, gebruiksvriendelijker en mooier. IE is het omgekeerde. Firefox er ergens tussenin.

PS: Heb ze alledrie staan maar gebruik enkel Chrome.

Comment

Bezig...
                                X