Altijd hetzelfde gelazer, heb je net iets meer dan een jaar geleden een computer gekocht.. begint die het langzaam te begeven...
Eerst de videokaart, en nu de dvd rom speler...
Vervolgens wil ik de dvd-rom vervangen door een uit mijn oude pc..
Blijkt die niet te passen In bijna alle nieuwe computers zijn de hardeschrijven en cd-rom spelers voorzien van SATA aansluiting, alle onderdelen die je nog had liggen met IDE aansluiting zijn dus overbodig geworden..
Ik haat computer fabrikanten en computers in het algemeen, ik heb hier nou een vervrongen stervend stuk ijzer naast mijn bureau staan die de benzine nog niet eens waard is om naar de leverancier toe te rijden en dat stuk metaal door de ramen te gooien
Zo dat lucht op Ik heb gewoon geen geduld met die dingen
Eerst de videokaart, en nu de dvd rom speler...
Vervolgens wil ik de dvd-rom vervangen door een uit mijn oude pc..
Blijkt die niet te passen In bijna alle nieuwe computers zijn de hardeschrijven en cd-rom spelers voorzien van SATA aansluiting, alle onderdelen die je nog had liggen met IDE aansluiting zijn dus overbodig geworden..
Ik haat computer fabrikanten en computers in het algemeen, ik heb hier nou een vervrongen stervend stuk ijzer naast mijn bureau staan die de benzine nog niet eens waard is om naar de leverancier toe te rijden en dat stuk metaal door de ramen te gooien
Zo dat lucht op Ik heb gewoon geen geduld met die dingen
Comment