Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Runescape - Partyheadz en Musketiers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Runescape - Partyheadz en Musketiers

    Korting op 420shop
    Ik speel dus runescape (ja ik schaam me eige er voor) maar kom er eerlijk voor uit .
    Het komt zo, een maat van me speeld dat spel al jaaren en heeft een clan opgericht *partyheadz* dat is ondertusse de grootste clan van nederland en heeft een combat level van 110 minimaal (maja ik pas begonne en pas 93).
    Via die clan ben ik eigenlijk ook bij de musketiers gaan spelen dat is een kleine clan waar iedereen welkom is (maar niet teveel) wij helpe elkaar ook wat meer met het leren van het spel omdat we gewoon graag helpen.

    Dus als jij ook rs speeld of een keer wilt kijken dan kun je dat doen.
    ik heb de zelfde naam daar als op dit forum dus add me daar of join een van de 2 clan chats en vraag een leader of mod voor info.

    de name van de clan channels zijn: partyheadz - dit is voor ervare speelers mense die nog geen cb 110 of hooger zijn worden verzocht weg tegaan.

    het andere channel is: netwerkdemon - deze clan is voor nieuwe of laagere speelers en iedereen is welkom de grootste eis in deze clan is dat je vriendelijk en sociaal bent ingesteld.

    mocht je joine meld dan bij de leiding gevenden dat je via mij de clan heb gevonden dan help je mij ook weer een beetje en ben je meteen geen vreemde meer.

    wil je meer info kun je dat altijd vragen struur een bericht ofzo en ik zal kijke wat ik voor je kan betekenen.

    (pffff wat een verhaal benk nie gewend van me eige) maja alles voor de clan.

    #2
    Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

    netjes gepost

    ben zelf geen gamer maar vind dit een een pima oproep zoals het hoort succes,

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

      Dankje wel hoor graag dak het goed doe, maar ook graag als ik het fout doe kank er wat aan doen.

      Comment


        #4
        Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

        Heb het spel ook gespeeld maar ben gebanned erop is wel een leuk spel maar je moet weten hoe je het speelt anders is het maar dom ^^

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

            heb t heel lang gespeeld mwa zijn wel leukere games zoiets als wow ofzo mwa geef mij maar een shooter
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

              Die hard gamer hier

              Ben combat 123 f2p, 134 p2p, miss dak wel eens kom buurten.

              Btw, Stoned pken 4 life toch!

              Rj

              Comment


                #8
                Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

                hehe heb dat paar jaar geleden ook veel gespeeld. maar kwas toen gestopt met die updates dat wilderness weg was enzo. moet me account nog wel hebben als het goed is 2 zelfs, 1 main 1 pure.

                Comment


                  #9
                  Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

                  Hier ook, speel het af en toe. Had 3 acconts waarvan nu 2 verkocht zijn (heb er nog nooit geen cent aan uitgegeven)
                  Ik ben een aantal keer gehackt en 1 keer toen ik hem teruggevorderd had zat er member op
                  Maar speel het nu eigelijk nooit meer. Misschien toch maar eens gaan kijken dan. Laikos911 username

                  Comment

                  Bezig...
                  X