Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Perikelen in huize Zonneschien.
Collapse
X
-
Re: Perikelen in huize Zonneschien.
Hey Lange,
Het was niet de 8e kruising hoor, maar plant Nr.8 van de zaden run van Mango Widow. #8 begon als een mongooltje, maar pakte uit als een Haze pheno.
En een goeie.Dat hadden we niet gedacht. Vandaar dat ik er stekken van gehouden heb.En verder staat inderdaad in elke hoek wel wat
Maar nooit genoeg ruimte hoor, moest vandaag ruimte vrijmaken om een ander klusje te kunnen doen.
Al die Recovery Dame Blanche spullen stonden hopeloos in de weg.
Net als dat NM Special en Santa spul. Ach ja, ik kan het niet laten............
Zal proberen spoedig foto's te plaatsen van het andere spul.
Greetz, HJMLast edited by HJM; 14 June 2011, 20:24.
Comment
-
Update 14-6-'11
Dan maar zo ......
Update 14-6-'11
Foto 1: ...Recovery Dame Blanche mannen. Even verbannen naar de schuur, want ze gingen harder dan de vrouwen.........
Foto 2: ...Hagelschade, zo zien alle planten er buiten uit.........
Foto 3: ...Een bak met Auto Flowers voor een nieuwe zaden run, moest van een gevleugelde
Er staat in:
Himalayan BlueBerry Diesel, AK-Snow, Cream Caramel,
en van Weetje:
Jack Berry x Snow Queen, Lowrider x Snow Queen, Tweety Sweety x LR #4 en Californian Orange Bud x LR........
Eigenlijk te weinig van elk, maar ik hoop dat dit een beeld geeft, want ik zit weer eens erg krap in de ruimte..........
Foto 4: ...Een bloemetje op m'n terras.........
Foto 5: ...Omni's White in de schuur gaat goed.........
Foto 6: ...Foutje ...........
Foto 7: ...Stekken van sommige RDB en wat andere soortjes.Last edited by ceBep; 14 June 2011, 19:21. Reden: dubbel post (wegens mij bekende problemen, denk ik dan ;-))
Comment
-
Thanks, leve Jiffy7
Ze hebben trouwens alleen wat Nitrozyme te eten gekregen. Ze moeten wel gezond blijven, maar liefst niet te veel groeien.
Greetz, HJMLast edited by HJM; 14 June 2011, 16:53.
Comment
-
Haaaaaaaaaa,
Dat is een oude foto, van de eerste O.White zaden run
Ze kleurt inderdaad paars als het erg koud wordt. Maar dat doen veel soorten.
De mooiste die ik ken is Purple Pine Berry, die kan je zelfs voor de sier zetten
Volgens mij heb ik ook de problemen met plaatsen opgelost, software probleempje.
Greetz, HJM
Comment
-
hoi HJM,
Ik heb even snel dit verslag doorgelezen en vroeg me af wat er van die Red Escape is geworden(PRACHTIGE FENO)? hoe verliep de groei en bloei en smaakt(e) ie?
heb je dit soortje zelf gemaakt? zo ja welke kruising?
excuses als je nu even diep in je geheugen moet graven want foto is van dik halfjaar geleden.
groetjes,
Rizla
Comment
-
Haaaaaaaaaaa, dat moet je straks aan Vale vragen, wat die heeft ze staan om te zien wat het wordt.
De plant kwam spontaan op in mijn tuin. De ouders kunnen Paarse Mata Hari, Santa Maria, Biddy Mary zijn. Als ik me datr zo snel herinner
De smaak en geur was harder dan Santa Maria, maar toch fruitig. Het effect up en energetisch. Mijn neef kreeg een lach kick.
Greetz, HJM
Comment
-
Update 19-6-2011
Foto 1: Een kiekje van het hok in het donker, ik heb er ook een peper in gezet De bloei zet aardig in.
,, 2: Het Recovery Dame Blanche hoekje, ook hier zet de bloei aardig door. Vooraan de Santa Maria en NMSpecial.
,, 3: Het jonge spul.
,, 4, 5, 6: De in de kiem getopte NMSpecial
,, 7: Nog wat RDB
,, 8, 9: Omni's White in de schuur.
,, 10: Zaaibakje met verschillende auto flowers.Attached Files- 19-6 HOK.jpg (144,7 KB, 40 views)
- 19-6 boven.jpg (98,7 KB, 51 views)
- 19-6 jong spul.jpg (134,9 KB, 40 views)
- 19-6 NMS.jpg (89,7 KB, 35 views)
- 19-6 NMS2.jpg (75,2 KB, 34 views)
- 19-6 NMS3.jpg (65,4 KB, 32 views)
- 19-6 RDB.jpg (110,4 KB, 38 views)
- 19-6 White 3.jpg (75,4 KB, 34 views)
- 19-6 White.jpg (104,3 KB, 34 views)
- 19-6 zaaibak.jpg (96,6 KB, 49 views)
Last edited by HJM; 19 June 2011, 20:30.
Comment
Comment