Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Perikelen in huize Zonneschien.
Collapse
X
-
Re: Perikelen in huize Zonneschien.
Kut, flikkert er weer een zooi text van de plank, grrrrrrrr.
Nou nog maar een keer.
Dit is de start van het nieuwe jaar, een zaden run van Omni's Special Fizz. (NM Special x Fizz)
Of wat uitgebreider:
{Santa Maria x (Mexican Haze x Victory)} x (IBL Bubba Kush x Purple Urkel BX1) x ({Strawberry Creme = Early '80 Haze x Strawberry Indica} x Unknown sativa)
Ze staan nu nog onder 2 x 150 watt HPI (18-6) tot ze wat voller zijn en dan draai ik er HPS in en gaan ze op 12/12.
Het is maar een laag stek tentje, dus ik moet ze kort houden.
Ze staan in 5ltr potten met gecomposteerde cocos grond met extra BioBasis en bentoniet granulaat.
Ik heb ze net wat SuperFK gegeven voor een mooi wortel gestel, maar verder moeten ze het eerst doen met wat er in de grond zit.
Later ga ik ze voeren met Bio Trissol, kaliwaterglas, monokalifosfaat en SuperFK.
Laten we hopen dat eea lukt.Last edited by HJM; 23 March 2014, 14:28.
Comment
-
De gemartelde, geknikte en gebogen Special Fizz.
Ze hangen dus niet slap door droogte, maar door mijn lompe fikken. Komt vanzelf weer goed.
De mannen apart en koud nu, ze gingen te snel. Waar kennen we dat van
Gaat prima verder.
De paprika's en pepers hebben het koud buiten, maar ze moeten zich maar redden.Last edited by HJM; 9 April 2014, 00:11.
Comment
-
Update van de Special Fizz zaden run.
1e plaatje: De bloei heeft nu flink ingezet. Ze hebben extra Kaliwaterglas en Monokalifosfaat gehad en vandaag Yara SuperFK.
2e ,, : De kerels staan voor een open raam, want die willen te snel.
3e ,, : Overzichtje met de lampen aan.
4e ,, : knopvorming zijaanzicht.
Ze zijn nu ook 2x gespoten met kaliwaterglas/uitvloeier.
Tot nu toe gaat het prima.Last edited by HJM; 15 April 2014, 00:00.
Comment
Comment