Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mooie tegels op de achtergrond
die zijn ouder als ik volgens mij
maar je sla-plantjes staan er schattig bij.
soms snap ik niet waar je alles onderdak weet te bieden
ik maar denken dat ik de enige was die ze planten zo mishandelde
Photo 4 = The leftover plants ( the woman and don't know) At the front a extra 2x 80 watt PLL (2100K) from Top Grow
,, 3 = SAD Is becoming a beautiful plant, was one of the quickest.
,, 2-5 = An retarded Mango Widow, stay's low and deformed. We will see.
,, 1 = On the right the O. Gajah. (Himalaya Gold x Wonder Woman) Making her name true. (elephant) they are the biggest.
The score till now:
The man: 7 Mango Widow, 1 O.Haze, 4 NLX
The woman: 1 NLX, 4 Omni's Gajah, 2 SAD, 3 Malawi Gold x Hindu Kush skunk (DCF), 3 Mango Widow, 2 Sweet Thai, 2 Omni's Be Hazed
The don't know yet: 5 Mango Widow, 1 Omni's Haze, 3 NL#5 x Haze, 1 Malawi Gold x Hindu Kush Skunk, 2 Lady Cane, 1 Neville's Haze, 1 Arjan's Haze #1
Na een paar pogingen lukte het uploaden toch. Toch maar eens overstappen naar XS4ALL
Foto 1 & 6 = De 8 overgebleven Mango Widow vrouwen met wat gezeldschap.
Foto 2 & 4 = De mannen in de nu erg koude schuur. Op de emmer water ligt ijs. Och, arme zieltjes
Foto 3 = De andere vrouwen in het bloei hok, met op de voorgrond een SKROG van Omni's SuperNL, Wonder Woman, Santa Maria, Omni's White en Omni's Gajah.
Foto 5 = Omni's White die nog even moet wachten, ik denk dat ik er een NLX man op zet.
Foto 7 = Het Mango Widow mongooltje, nr. 8, die zich toch leuk ontwikkeld. Ik heb er voor de zekerheid stek van gemaakt.
Foto 8 = Ook wat UV hoort erbij.
Ik heb vandaag ook wat stek gemaakt, niet alleen van MW #8, maar ook van # 3 & 4, de meest Mango Haze type en de meest White Widow type. En van #1 omdat die het snelste was.
Naast de organische voeding krijgen ze ook Monokalifosfaat en Yara Super FK. (PK 16,4 - 25) Zie: http://www.deboomkwekerij.nl/pdf/887...5a67a44353.pdf
Comment