Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ha, mooi blauw is niet lelijk
Maar ik moest wel met die vette plak zooi.
Ik heb een fles ethanol versleten met m'n handen en schaartjes schoon te maken, en nog een fles om olie te maken
Ik inhouden??????????????????????
Zou misschien wel beter zijn Dat neem ik me steeds voor, maar ja water kruipt waar het........................
Heb gisteren ook het hok weer vol gezet met Himalaya Gold, Santa Maria F7#4, Wonder Woman, Omni's SuperNL (NLX x Rebel Shack) en Omni's White.
Ja, ja, maar 5 plantjes. Maar wel onder een rek van 180x100cm onder 2 x 600 watt Sunmaster Dual Spectrum (later Philips Son-Pia plus)
Ze staan in potten van 20 ltr. Geen hydro deze keer dus, maar ouderwets op aarde. De voeding wordt B'Cuzz Premium Plant Powder 9-7-17 +3MgO +4CaO.
Dat wordt dus weer een leuke SKROG.
Vandaag een Himalaya Gold x Wonder Woman deels omgehaald. Deze kruising maakt alle verwachtingen waar!!!
Slechts in een 7 ltr pot zo'n mooie opbrengst van dikke koppen. Moet ik nog maar eens snel een zaden run mee doen, want daar heb ik nog maar 20 zaden van.
Vanaf nu zal deze mooie soort Omni's Gajah heten. (Dat betekend Olifant Dat past goed bij haar)
Da's inderdaad erg leuk.
De potjes zijn P9 (voor de stedelingen 9x9x10cm.) De kratjes zijn standaart lage Veenman kratjes. 40x60cm. Veelvuldig in gebruik bij vaste planten & boom kwekers.
Er kunnen 24 P9 potjes in. (de zelfde maat als hoge groente kratten, maar veel lager)
Te ritselen/kopen bij elk tuincentrum of kweker.
Comment