Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Perikelen in huize Zonneschien.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Perikelen in huize Zonneschien.

Pleuris, en ze maken mij uit voor keiharde, gevoelloze boer.
    Nou, volgens mij heb ik een klein hartje, als ik jou zo hoor

Ik hoor nu hier hagel op het dak van de veranda, kan nooit goed zijn
    Ik schenk nog een glas, doe een plas en alles blijft zoals het was.
    Last edited by HJM; 14 May 2013, 00:40.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

o jawel ik heb genoeg autoflowers onder tl's en spaarlampen gekweekt maar autoflowers horen eigenlijk buiten thuis.
        ze kunnen best wel wat kou verdragen, of het nu in de koelkast is of in de natuur!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Auto's zijn nu zo goed aan het worden dat ze als een soort 12/12 teelt van NoMercySupply geteeld kan worden.
          Als een lopende band 7 oogsten per jaar van donkey dicks

Voorheen ging dit met soorten als Santa Maria en NM Special, nu kan dat volgens mij ook met de moderne autoflowers.

Maar Angel heeft gelijk, wiet is onkruid. Ik heb de meeste al buiten in de kou staan, en die doen het prima.
          Alleen nog ongesext spul heb ik binnen.

Comment

ik heb kort geleden 'n rondje autoflowers onder HPS 18/6 gedraaid
            niet zeuren over de stroomkosten maar gewoon proberen.
            de kleinste was 22cm, de grootste 55cm
            de kleinste was 12 gram, de grootste 47 gram
            gemiddeld 30 gram per plantje.
            in 'n tent van 80 x 150 x 200 kon ik netjes 26 plantjes kwijt.
            ruim 'n halve kilo van de plantjes af kunnen halen en de snoeppotten alweer kunnen vullen waar ik de komende maanden van kan roken.
            verder kan het op de wijze van 12/12 (of 18/6) speescees
            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Geweldig,

Ik zit alleen met het sexen van die auto's. Ik wil zo snel mogelijk het geslacht weten, dan lijkt 12/12 aangewezen. Maar als ze eenmaal bloeien is de meeste groei er uit..............
              Wat raad jij aan, eerst 3 weken of zo om te sexen en dan buiten of 18-6.
              Of direct buiten of 18-6?

Als dat uitgewerkt is, zou het ook binnen een prima opbrenger kunnen zijn.

Comment

Ik kijk weer mee! Ben benieuwd watvoor toppertjes hier uit komen!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

auto's laten onder 18/6 net zo snel geslacht zien.
                  zijn niet voor niks autoflowers dus dat 12/12 schiet niet op mijn mening!

om te sexen zaai ik 2 weken later nieuwe zaden en daar haal ik de man uit
                  de mannen laten na 2-3-4 weken vanzelf als 1ste geslacht zien, afhankelijk van het klimaat natuurlijk!

en als ze eenmaal bloeiverschijnselen vertonen groeien ze evengoed nog door
                  hoe krijg ik ze anders zo groot?

het is binnen ook 'n prima opbrenger!
                  zoals ik al eerder had gezegd: onder 600watt HPS (bloei) + 125watt spaarlamp (groei) stonden 26 dames met 'n gemiddelde opbrengst van 30 gram per plant.

12/12 zou ik niet doen met de autoflowers gezien ze graag lang licht hebben!
                  dat 12/12 is leuk voor normale wietplantjes mijn mening, niet voor autoflowers!
                  zou nog wel eens de nodige stress kunnen leveren!!!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Allee, da's duidelijk.

18/6 c.q. buiten zal het zijn. Maar dan zet ik ze eerst in een wat kleinere pot om te voorkomen dat ik kerels in 7 ltr potten zet
                    Eens zien of ik jou kan evenaren

Comment

duurt 't nog lang?
                      (ik heb je trouwens foto's gemaild van m'n buitentuintje )
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

we zijn benieuwd
                        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Allee, Ze komen mooi boven.
                          Ik hou ze nog even op het terras, zodat ze niet verzuipen

@ Angel Mooie plaatjes inderdaad !!! Maar ook jij kan daar wel wat zon gebruiken.
                          Haal zeker die blauwe bak naar binnen, of boor er een gat in.

Maar door al dat water ontploft de natuur hier, zo ineens is het bos groen.
                          De bomen stonden gewoon op water te wachten. Zo zie je maar; alle nadeel heb z'n voordeel.

Het volgende bericht vond ik in mijn inbox.

Vrijdag 17 Mei

Gewoon-Nieuws.nl

Kritisch bekeken

Home
                          Politiek
                          Economie
                          Van het web
                          Wetenschap
                          Medisch
                          Algemeen

Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on pinterest_shareMore Sharing Services36

Marihuana als medicijn

Er is geen plant op de wereld die zo verguisd is als de marihuanaplant. We hebben het over een levend organisme die door de overheden als een illegale substantie wordt aangemerkt. Ook al is er geen enkel bewijs geleverd dat er ook maar iemand ooit is overleden aan een overdosis van marihuana, het in bezit hebben van deze plant blijft in de meeste gevallen illegaal. Het is bewezen dat marihuana vormen van kanker onderdrukt, bloeddrukverlagend werkt, glaucoom bestrijdt, pijnstillend is en zelfs HIV onderdrukt. Het is een anti-oxidant, een ontstekingsremmer en beschermt tegen neuroses. Kunt u nu begrijpen waarom deze plant illegaal is?
                          Geen enkel onafhankelijk onderzoek heeft marihuana ooit kunnen linken aan psychologische problemen.
                          Marihuana is een van de geneeskrachtigste planten van deze planeet. Talloze studies en pseudo-wetenschappelijke pogingen zijn ondernomen om aan te tonen dat cannabisgebruik door jeugdigen leidt tot psychologische, sociale en mentale problemen. Volgens een onderzoek waarvan de resultaten zijn gepubliceerd in het medische blad “The Lancet” is er echter geen enkel bewijs gevonden dat marihuana rechtstreeks in verband kan worden gebracht met dit soort problemen.
                          De hoofdauteur van de studie, Dr. John Macleod van de Universiteit van Birmingham in het Verenigd Koninkrijk, zegt: “Een groot deel van het ‘bewijs’ dat cannabisgebruik wordt geassocieerd met deze problemen kunnen verschillende verklaringen hebben”. Hij verwijst naar factoren, zoals tegenslag in het begin van het leven welke zelf weer kunnen worden geassocieerd met het gebruik van cannabis en psychosociale problemen.

Macleod en zijn team hebben 48 lange termijn onderzoeken gedaan, waarvan er 16 voldeden aan de hoogste kwaliteitsnormen. Onderzocht werd werd of er een mogelijke samenhang was tussen het gebruik van illegale drugs door mensen van 25 jaar of jonger en latere psychische of sociale problemen. De meeste van de drug-specifieke resultaten hadden betrekking op cannabisgebruik.
                          Ook kan cannabisgebruik niet in verband worden gebracht met gewelddadig of antisociaal gedrag, of met psychische problemen. In een andere studie, uitgevoerd door het King’s College in Londen stelden wetenschappers vast dat er bij af en toe gebruik van cannabis eigenlijk een verbetering optreedt van concentratieniveaus.

Een studie, uitgevoerd door het “American Journal of Epidemiology”, testte de mentale functies en het geheugenvan bijna 9000 Britten op de leeftijd van 50 en concludeerde dat degenen die de drugs recentelijk maar ook tijdens hun 40-er jaren hadden gebruikt had net zo goed, of zelfs iets beter, op de tests reageerden danleeftijdsgenoten die nooit drugs hadden gebruikt.
                          ‘Kortom, op populatieniveau lijken de resultaten te suggereren dat in het verleden gebruikte, of het huidigegebruik van cannabis niet geassocieerd kan worden met een verminderd cognitief functioneren in het begin vande middelbare leeftijd“, aldus hoofdonderzoeker dr. Alex Dregan.

vervolg

Comment

die bak heb ik al leeg geschud en die 20 plantjes blijven fijn buiten staan
                            als ze er niet tegen kunnen zijn ze niet de moeite waard voor mij om mee verder te gaan
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Je leek me zo lief, maar volgens mij ben jij de zwaard drager michaël.jpg

Comment

sja alles wat niet deugt.....
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Bezig...
                                X