Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nog een bron voor polyfosfaten: http://www.karobv.nl/cms/Uploads/PET...al_Power_P.pdfBoomkwekerij potcultuurdoorwortelen. Om dit te bevorderen adviseren wij Peters Power P.
Peters Power P bevat een speciaal fosfaat waardoor de opname en het effect bij het gewas beter is dan met de gewone fosfaten. Hierdoor wordt de wortelontwikkeling optimaal gestimuleerd. Met 2-3 giften van 1,5 gr/L (1 EC) op het plantgoed, geworteld stek en/of na het oppotten zijn in principe voldoende. Peters Power P is ook te gebruiken voor het snoeien om herstel van de wortel te verbeteren. Veel gewassen die blijven staan; mogelijk zelfs tot volgend seizoen.
In de grond zit BioBasis gemengd, naast de standaard PG-Mix en ze hebben een keer Yara SuperFK gehad om de wortel groei te kietelen.
De grond voor de grote potten heb ik ook al gemengd, nu nog warm weer
ja dat warme weer heb ik nu ook wel 'n paar dagen nodig dat alles ff flink wat wortels schiet wat overgepot is.
ik heb de lemon skunk al 'gesnoeid'
4 prachtige dames auto HBD staan die langzaam aan toch al 3 weken mooi in bloei staat.
smorgens vroeg de potten allemaal in 'n bak met water + wortelstimulator laten leegzuipen en dan pas weer als blad wat slapjes gaat hangen .
bij jouw zullen ze nu ook wel snel geslacht laten zien waarschijnlijk
Het draait allemaal om een paar uur warmte per dag. De nachten mogen best koud zijn.
(niet voor m'n pepers natuurlijk)
Maar de komende dagen zit het er niet in, denk ik.
Een hint uit de ouwe doos; na het zaaien of stekken, de eerste keer oppotten of verspenen in aarde met 5% beendermeel of 2% zacht natuur fosfaat.
Je zal zien, dat geeft een mooi wortel gestel.
Zo wat een leeswerk maar ik ben er doorheen! Echt een heel leuk topic HJM, zeer interessant
Beendermeel heb ik ook gebruikt ja. Tegelijkertijd ook bloedmeel. Het gaf een goed resultaat maar ik weet niet zeker of dat aan t meel lag.
ik wip vaker binnen
Comment