Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En nu wat plaatjes van mijn planten die niet door mij afgekweekt zijn. Sorry voor de scheve nek De eerste foto's zijn van Recovery Dame Blanche, buiten gegroeid, binnen afgebloeid. Verder Blockhead, Blueberry True Type en nog zo wat. Alles gevoederd met BioTrissol, monokalifosfaat en kaliwaterglas. P1000067.jpgP1000073.jpgP1000061.jpgP1000062.jpgP1000063.jpgP1000064.jpgP1000065.jpgP1000066.jpgP1000067.jpgP1000068.jpgP1000059.jpgDe laatste foto een overzicht van het vol gepropte hok. Op het plaatje met die dokwerkers arm zie je een rot plekje.
Wat plaatjes.
1e Chilly Chili, 2e een eik wordt opgegeten, 3e zoete punten, 4e Franse vleestomaat, 5e zoete cayenne, 6e Ovela x Royal Dane, 7e Kalocsai 50.
Hoi HJM, hoe gaat je Purple Rocket, aparte kruising. Benieuwd want hier staat een Danisch Passion x Auto AKsnow, ook Deens.
Je voedingslijn is interessant Voor de rest heb je niet te klagen laters m8
Die tomaten kunnen enorm (lelijk) worden, maar dan moet er nog wel wat warmte bij
Foto 1&2 is de groene Purple Rocket.
Die gaat best goed. Nog geen rot.
Dan een (vooral bij de buren) mooie springbalsemien.
4e is het bos waar ik vaak de hond uitlaat.
En ehhhh, Danisch Passion x Auto AKsnow is maar half Deens.
De Auto AK-Snow heb ik gemaakt
Wat je al niet vind tijdens een wandeling.
1e geen idee wat dat voor een beest is, 2&3 een beuk met z'n laatste nuttigheid, 4e Giftig blauw is niet lelijk
Comment