Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lijkt me ook wel interessant om hiermee verder te experimenteren.
Als ik het goed gezien heb ligt dat gebied ongeveer op zee-niveau, of komen ze uit de bergen ? 500 meter ?
Geographic coordinates of Tokaj, Hungary in WGS 84 coordinate system which is a standard in cartography, geodesy, and navigation, including Global Positioning System (GPS). Latitude of Tokaj, longitude of Tokaj, elevation above sea level of Tokaj.
Het zijn gezonde ziekte vrije planten.
Ik denk dat ze geschikt zijn in een terugkruis of veredelings project.
THC bevatten ze vrijwel niet, toch kreeg een vriend er skuff uit geklopt dat mild werkte.
Zeer pijnstillend, feelgood, maar totaal niet stoned.
Samen met Hypericum perforatum uit de zelfde bermen gebruikt hij het tegen zenuw pijn.
En hoopt de ergste schade van een hernia te herstellen.
De uitslag van de test was, geheel tegen de verwachting in, 3% THC en 1% CBD
Ik had het precies andersom verwacht.
Zeer goed medicijn dus.
Mijn Hongaarse vrienden zijn hier erg blij mee.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Ben al jaren ziek in mn hoofd, heb je daar ook wat voor want doornappel blijkt niet echt te helpen..
Goed bezig met al je extracten HJM, en die ruderalis ziet er ook erg goed uit, dat is nou het soort planten wat ik hier graag tussen mijn fruitbomen zou planten, toch balen dat dat voorlopig niet mag nog
Comment