Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn dikke jaap

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn dikke jaap

    Korting op 420shop
    Ik zat laatst met een paar vrienden een dikke joint te roken, hier zien jullie wat foto's. Hij was best makkelijk om te draaien, hij deed het goed en ik was er goed wasted van. ..

    Greettz
    Attached Files

    #2
    Re: Mijn dikke jaap

    Mooi gedaan ziet er strak uit
    Heel af en toe laat ik me verleiden tot het rollen van zo'n 'dikke' maar beklaag mij dit bijna altijd naar het einde toe. Vanaf een bepaald ogenblik kunnen die echt ranzig beginnen smaken. (ik vermoed door de teer??)

    Comment


      #3
      Re: Mijn dikke jaap

      Ja dat dacht ik ook, maar als je een beetje een grotere tip draait valt het opzich wel mee. Ik had de tip er even uitgehaald nadat de joint op was, maar er zat inderdaad wel echt veel teer op. Maar hij rookte wel erg lekker met een grotere tip. Dus voor de volgende keer, gewoon een grotere tip draaien!!

      Groetjes,

      GanjaStash

      Comment


        #4
        Re: Mijn dikke jaap

        Ah nice soort tulpje, zal gesmaakt hebben.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Mijn dikke jaap

          haha nice tulp

          Comment


            #6
            Re: Mijn dikke jaap

            Lekker creatief geweest

            Comment


              #7
              Re: Mijn dikke jaap

              een langere tip helpt ook hier tegen en je zorgt er ook best voor dat je wiet helemaal tot op het einde ligt tot tegen de tip
              ook je soort tabak speelt een rol (tenzij je vervangtabak gebruikt) roltabak zal altijd veel zwaarder doorsmaken dan gewone sigarettentabak

              Comment

              Bezig...
              X