Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verstrepen & Hermans: drugs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verstrepen & Hermans: drugs

Korting op 420shop
    Reportage van Verstrepen & Hermans: drugs

deel 1

deel 2

Re: Verstrepen & Hermans: drugs

schandalig 2 van de grootste lullen in belgie die hier even een gedachten stroom op gang willen zetten omdat ze het in de politiek niet hebben gekund. Ze kunnen niet eens 1 zin uitspreken zonder een flater wat een bedrog zeg. Nu best dat ik nooit kijk naar zulke mensen en programmas slecht voor de bloeddruk.

Comment

2minuten gekeken: Cocaine wordt aanzien als GEWOON? Sinds wanneer is dat dan?
      Overdosed door Cannabis? Ik moet het nog zien...
      "We willen niet conservatief toeteren" -> "alsof u dat nog niet wist" -> phaha, vooral niet conservatief... Laat ons ook niet vergeten dat alcohol ook een drug is...
      'het' getuigenis?Het is 'DE' getuigenis als ik me niet vergis...

Maximaal 1 plant = recht op 1 plant lijkt me...
      Last edited by Jona; 26 May 2010, 15:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
        omdat ze het in de politiek niet hebben gekund.
        zeggen ze zelf ook " is dweilen met de kraan open"

zitten inderdaad heel wat fouten in, maar halen ook goede punten aan.
        zoals de voordelen van een shop.

Comment

hou echt niet van mediagielende mensen en die 2 zijn het belgische voorbeeld als het om dat gaat. Kan zulke mensen niet vertrouwen dus ook niet wat ze zeggen of doen op de T.V.

Comment

Ik ben niet akkoord Orias. Ze geven wel degelijk andere inzichten dan dat een doorsnee gesprek toelaat. Die kerel van Trekt uw Plant laten ze schoon uitspreken en leggen wat hij zegt voor aan die andere dame. Ik vind het geen zever aangezien het toch dikwijls die dame en die kerel van Trekt uw Plant aan het woord zijn. Het zijn tenslotte mensen alles vanop de eerste rij zien in het dagelijkse leven denk ik...

Comment

Comment

Ja Deerriz, dat zijn uiteraard altijd de conservatieve invalshoeken. Ik vind dat ze het onderscheid 'Soft<->Hard' drugs iets duidelijker hadden mogen maken... Maar over alcohol wordt uiteraard bitterweinig gezegd... Daar heb ik al meer vrienden in het ziekenhuis zien door belanden dan iets anders eigenlijk

Maar je moet wel toegeven dat het wel geen discussie is waar die van TUP gewoon onder vuur genomen wordt en als schietschijf dient, hij kan uitspreken en het is volgens mij wel een nuchtere discussie. Gaan stigmatiseren (en dit geldt voor alle partijen) moet je niet gaan doen, kijk wat langer dan 2 minuutjes

Comment

Comment

Comment

Re: Verstrepen &amp; Hermans: drugs

Wil ni eens weten wat die 2 attention whores te zeggen hebben...

Comment

Dan is er ook niet veel nut dat je post vind ik...

Comment

Dat is jouw goed recht, maar ik vind het geen nut hebben dat 2 mislukte politiekers hun eigen in het middelpunt van de belangstelling willen plaatsen door een debat te voeren over een materie waar ze totaal geen ervaring in hebben.

Comment

Bezig...
                          X