Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlaams Cultboek over de psychedelische underground: "Hersenschade"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vlaams Cultboek over de psychedelische underground: "Hersenschade"

Korting op 420shop
    Hallo,

Onlangs kwam ik dit boek tegen, en ik vind het een echte aanrader. Het vertelt de verhalen van een freak in de psychedelische underground, het is met drugs overgoten, leest als een trein en doet wat aan fear and loathing in las vegas denken qua schrijfstijl...

Hier kan je enkele quotes lezen: https://www.facebook.com/46231132085...66338927115259

Wat sommigen ervan vinden:
    "Een razendsnelle, gefragmenteerde en knotsgekke reis door Goaland. Herkenbaar voor wie er is geweest, een openbaring voor alle anderen. Dit boek geeft inzicht in een hallucinerende cultwereld waar alles mogelijk is. Enjoy the trip!"

"DE MEMOIRES VAN DR. GONZO,Leven op de rand is niet lichtelijk uitgedrukt.
    Hoever kan een mens gaan in het beproeven van het smeer der chemische elementen.
    De zelfspot en duidelijk beschreven situaties zijn echter hilarisch en dwingen je tot pageturned lezen.
    Ik heb me heel erg geamusseerd met het boek en ik kon me inleven met grote ogen.
    Het verhaal kleeft in mijn geheugen door de absurde geestige beschrijvingen die me meevoerden in dit doldwaze verhaal van de auteur. Splendid"

Hersenschade. 538 vind-ik-leuks · 1 personen praten hierover. Pagina Voor het boek "Hersenschade"

Ik heb enkele quotes van de facebookpagina van de aueur geplukt en voor jullie hier in deze post gezet...

Een absolute aanrader voor trippers en freaks!

Wat vinden jullie er van?

Grtz

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

Ha ha, dat rollen van die joint, zo herkenbaar !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

grappig , ik ken de schrijver , was een figuur , dat kan ik vertellen :d

Comment

er staan ook quotes online, te beluisteren op soundcloud: https://soundcloud.com/hersenschadeboek

Comment

Cool , jaren feestjes gedaan , vroeg ook, 14 jaar eerste feestje , echt diepgaan in de muziek, enige muziek die ik echt aanvoelde, maar dat gevoel was op zijn sterkst zonder dope tot ongeveer 19-20 jaar. Enkel wiet. Denk niet dat dope dat kapot gemaakt heeft, dat gevoel, eerder combo van locatiekeuzes, verandering in de muziekstijl, en sfeer en ouder worden deed de magie wat verdwijnen. Ik kende alle oldschool plaatjes bij naam en nu leg ik zelfs nooit geen plaat meer op...
          Ganja always does the trick.

Comment

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Tot ik redelijk recent weer met lsd begon te experimenteren heb ik muziek ook niet meer zo ervaren als in mijn tienertijd. Toen had ik alleen wat wiet nodig en dan klonk bijna alles als een klokje, met name hiphop. Later heb ik dat niet weer zo ervaren al rookte ik een pond wiet maar lsd bracht het terug.

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ik was toen ook in de ban van de frequentietheorie, toen zei men dat muziek golven voortbracht , alpha beta gamma delta, goa was delta en was positief, hip hop was beta of gamma, en maakt je verdrietig . En dat past wat in mijn plaatje. Zo herkenbaar die hip hop periode ook, maar die kwam na punk, straitedge harcore, goa en hardtek periode. Was wel intens, ook alle artiesten en nummers onthouden. Maar een leger gevoel na chronisch gebruik van hiphop . Wederom zal dat mss maar een deeltje zijn v die periode in het leven maar toch, gevoelsmatig klopt het wel.

Idd het voelt geblokkeerd aan dat gevoel bij mij. Zowat alles van vroeger, klinkt nu afgevlakt, deja vu gevoel, zelfs tgevoel dat ik al een volledig leven heb geleefd aan een derde van dit leven, of
            meerdere en niets nieuws nog nieuw aanvoelt.

Verwondering, terug werkende zintuigen, genieten van zulks, ik heb iets nodig die terug vernieuwd en activeert, zeer zeker!
        Bezig...
        X