ik zat wat te lezen in de lijst met soners films nou ben ik meer van series kijken
]er zijn 2 seizoenen en het derde gaat beginnen.
het s een hele goede serie het gaat over een man die wiet verkoopt en dan gaat het vooral over de mensen die het kopen met uiteenlopende persoonlijkheden etc. de rode draad is hij die wiet verkoopt
ik kijk het altijd via een een website waar je niet voor hoeft te betalen maar geen idee of ik die hier mag posten dus tegelijk ook een vraag of dat mag?
zo niet en wie geintresseerd is in de link laat het even weten dan stuur ik een pm met de link. (waarbij ik denk dat veel mensen de site wel kennen)
daarnaast zijn er nog wat meer die ook wel bekend zijn:
Baskets
haters back off
modern family
young sheldon
The goldbergs
The middle (serie is afgelopen helaas)
Superstore (een echte aanrader)
Black-ish
en natuurlijk:
the simpsons
south park
family guy
amarican dad
cleveland
en Archer
en bobs burgers (zelfde stem acteur als archer )
]er zijn 2 seizoenen en het derde gaat beginnen.
het s een hele goede serie het gaat over een man die wiet verkoopt en dan gaat het vooral over de mensen die het kopen met uiteenlopende persoonlijkheden etc. de rode draad is hij die wiet verkoopt
ik kijk het altijd via een een website waar je niet voor hoeft te betalen maar geen idee of ik die hier mag posten dus tegelijk ook een vraag of dat mag?
zo niet en wie geintresseerd is in de link laat het even weten dan stuur ik een pm met de link. (waarbij ik denk dat veel mensen de site wel kennen)
daarnaast zijn er nog wat meer die ook wel bekend zijn:
Baskets
haters back off
modern family
young sheldon
The goldbergs
The middle (serie is afgelopen helaas)
Superstore (een echte aanrader)
Black-ish
en natuurlijk:
the simpsons
south park
family guy
amarican dad
cleveland
en Archer
en bobs burgers (zelfde stem acteur als archer )
Comment