Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De legende Bill Hicks over marihuana.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De legende Bill Hicks over marihuana.

    Korting op 420shop




    Sorry, ik weet niet hoe je embed.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    #2
    Van zijn show Relentless.
    You see, I think drugs have done some good things for us. I really do. And if you don't believe drugs have done good things for us, do me a favor. Go home tonight. Take all your albums, all your tapes and all your CDs and burn them. 'Cause you know what, the musicians that made all that great music that's enhanced your lives throughout the years were rrreal fucking high on drugs. The Beatles were so fucking high they let Ringo sing a few tunes.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


    #3
    Bill provides the missing piece to the puzzle of human evolution and manages to get a laugh while he's at it, genius that he was.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door ikwilgnusername View Post

      Sorry, ik weet niet hoe je embed.
      Volg de pijlen, de rest spreekt voor zich. Jij kan ook een video uploaden naar youtube, dit zou je makkelijk moeten kunnen

      Stap 1)
      1.jpg
      Stap 2)
      2.jpg
      Stap3)
      3.jpg
      Stap 4)
      4.jpg
      Ad usum proprium!

      Comment


      • ikwilgnusername
        ikwilgnusername commented
        Editing a comment
        Aha, ok, thanks.
        Die A staat dus voor advanced, ja... ik zag geen icoontje voor videos te embedden op de main page, dus zo maar gelaten.

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Graag gedaan man. Ah voor de volgende keer toch.

      #5
      Hier de full show:


      Bill Hicks - Relentless

      George Carlin zul je ook wel goed vinden, moet je maar eens checken op Youtube.

      Comment


      • ikwilgnusername
        ikwilgnusername commented
        Editing a comment
        George Carlin ken ik maar al te goed.

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Ik had al een flauw vermoeden

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Ik had nooit gehoord van Bill Hicks maar ben blij dat je het met ons deelde!
        Carlin is en blijft geweldig Recht voor je raap die gast en verteld de waarheid.
    Bezig...
    X