Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet plant overleeft onthoofding!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet plant overleeft onthoofding!

    Korting op 420shop
    Dit wilde ik even met jullie delen.

    Toen mijn eerste twee plantjes, Reggie en Tojo nog jong en groeiende waren, pas een centimeter of 25 hoog, heeft Tojo een ongelukje gehad. Dat wil zeggen een huisgenoot heeft met z'n dronken vrienden een tafel op hem laten vallen waardoor de stam dicht bij de bodem omknakte. De boys dachten Tojo met een stukje plakband weer te fixen...

    Ik heb toen eerst een dag gehuild en vervolgens met pijn in mijn hart op de plaats van de knak Tojo helemaal doorgeknipt (hij zat nog een beetje vast, clinging on to life).

    Tot mijn grote verbazing is de onderkant van de plant, die bestond uit een paar centimeter stam met twee zijtakjes die ik maar water ben blijven geven, doorgegroeid in een soort siamese tweeling! Tojo made it, en is een mooie grote jongen geworden. Je kunt bij de stam nog zien waar eerst de rest van de plant was en hoe de armpjes zijn uitgegroeid tot 2 stammen.

    Ik heb de top met wat stekpoeder opnieuw in aarde gezet. Deze heeft een hele tijd niets gedaan; hij ging niet echt dood maar groiede ook weken lang niet, ik noemde hem de zombie plant. Zelfs ZP is nog gaan groeien (zie foto) en is een schattig soort bonsai wiet plant geworden met een paar toppen.

    Dus mocht hetzelfde lot jou ooit treffen, geef de hoop niet op, het kost extra tijd maar er kan nog vanalles uit groeien!
    Attached Files

    #2
    Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

    Aha, dat is toppen op een erg vroeg stadium! Ziet er wel leuk uit, je houd een mooie struik over zo. En tja, het is en blijft onkruid.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

      hahaha onthoofting... ik noem het meer je voet er af snijden en de voet opnieuw laten groeien... wel gaaf dat ze alsnog zo een grote plant ik geworden
      ik ben maar nog het begin...

      Comment


        #4
        Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

        misschien heb je er nu nog wel meer uit gekregen dan je normaal had gehad

        Comment


          #5
          Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

          zou nog eens waar kunnen zijn, alhoewel het me wel veel tijd heeft gekost, hij bloeit nu later en is nog lang niet klaar. Hoop dat ik kan oogsten voordat het weer echt naar wordt of dat het een tijdje zo top blijft als vandaag

          Comment


            #6
            Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

            Prachtig verhaal om te vertellen over de ware kracht van deze plant! Ik heb er in ieder geval van genoten.

            Comment


              #7
              Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

              bewijst maar weer dat je gezonde sterke plantjes heb wees er trots op :p

              Comment


                #8
                Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                Heeft niets te maken met de plant.

                Het waren jou Jomanda krachten die jij onderschatte

                Instralen die krengen, groeien of de bak in.

                Greetz, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                  de breuk spalken en vast tapen met plakband had iig waarschijnlijk ook wel gewerkt. Je plantje had dan daar een litteken gemaakt en de breuk hertsteld. Zelf heb ik ook ooit iets dergelijks aan de hand gehad. Mijn poes vrat de eerste ware blaadjes van een zaailing eraf. Plantje heeft toen weken stilgestaan maar uiteindelijk groeiede er een prachtplant uit. Ook extreem vroeg getopt, hihi.
                  Last edited by monty; 1 January 2011, 22:18.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                    Dusse...?
                    Als ik het goed lees is Tojo een jongen geworden, en ZP heeft toppen aangemaakt ?
                    Een wonder dan ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                      echt een wonder t'is een fameuze stam geworden en volgens de foto's te zien is het echt wel top

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                        Een wonder omdat ZP de top van Tojo was.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                          vette story<
                          t blijkt met een beetje handigheid,geduld en liefde komt t helemaal top

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                            Twin towers !

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet plant overleeft onthoofding!

                              niet kapot te krijgen hi

                              Comment

                              Bezig...
                              X