Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
XBOX of PS?
Collapse
X
-
Re: XBOX of PS?
sexy ass zwarte Xbox 360 elite...BAM !!Jongeuh! hoor ik daar de newkids? :p Bovendien ben ik niet bereid om in tzak gezet te worden door die mannen van xbox. Die elk jaar hun online gebruikers 60 euro afzetten om online te kunnen spelen + een xbox portable wireless ding van 100 euro. Dan betaal ik liever 100 euro meer met een goede blueray speler ingebouwd. Ben je na 2 jaar al goedkoper uit. Bovendien mag iedereen 2 gratis games kiezen ter compensatie voor de panne en nog wat... Samengevat is een Xbox goed voor mensen die niet online spelen of mensen die wel online spelen maar niet kunnen rekenen.
Maar ik herken t wel Jan dat je iets spuuglelijks niet in je woonkamer wil, daarom nodig ik je ook nooit bij me thuis uit....
Oja, erg zwak van je om meteen de persoon achter de andere mening aan te vallen als je niks meer omhanden hebt om de xbox te verdedigen.
Ps3 netwerk is terug online!
gtz janLast edited by janleuri; 22 May 2011, 14:10.
Comment
-
Ps3 is de beste, filmpie kijken op de beste blu ray van de markt. Heb zelf full HD tv, genieten hoor als je mordern warfare speelt ofzo!Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)
Comment
-
live:ps3 gratis - xbox betalen maar beter netwerk, 3a4 euro per maand
Prijs: box goedkoper - ps3 heeft wel blu ray
Kwaliteit: xbox minder, wel betere service
Controller: persoonlijk wat het lekkerst in de hand ligt, maar kwaliteit ps3 joystick zuigt.
Games exclusief waar ik zo snel op kan komen:
xbox: Gears of War, Halo, Forza, Fable
ps3 Uncharted, God of War, LitteBigPlanet, Heavy Rain, Killzone
Comment
Comment