Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX of PS?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Last edited by Pariaz; 14 May 2011, 06:49.

Comment

Re: XBOX of PS?

ps3 all the way alleen spijtig door de langduurende panne maar hopelijk komt het wel in orde

Comment

sexy ass zwarte Xbox 360 elite...BAM !!Jongeuh! hoor ik daar de newkids? :p Bovendien ben ik niet bereid om in tzak gezet te worden door die mannen van xbox. Die elk jaar hun online gebruikers 60 euro afzetten om online te kunnen spelen + een xbox portable wireless ding van 100 euro. Dan betaal ik liever 100 euro meer met een goede blueray speler ingebouwd. Ben je na 2 jaar al goedkoper uit. Bovendien mag iedereen 2 gratis games kiezen ter compensatie voor de panne en nog wat... Samengevat is een Xbox goed voor mensen die niet online spelen of mensen die wel online spelen maar niet kunnen rekenen.

Maar ik herken t wel Jan dat je iets spuuglelijks niet in je woonkamer wil, daarom nodig ik je ook nooit bij me thuis uit....
        Oja, erg zwak van je om meteen de persoon achter de andere mening aan te vallen als je niks meer omhanden hebt om de xbox te verdedigen.

Ps3 netwerk is terug online!

gtz jan
        Last edited by janleuri; 22 May 2011, 14:10.

Comment

Comment

En we hebben little big planet, Daarvoor alleen al is het de moeite om een ps3 te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
              En we hebben little big planet, Daarvoor alleen al is het de moeite om een ps3 te kopen.
              das wel erg waar ja....is dat echt zo dope als ik denk dat t is???of valt t weer eens vies tegen???

Comment

ikzelf ben grote fan van ps3 nu z die trophy's erin ebben gedaan elemaal goe en redelijk wa vette shooters

Comment

Heb sinds de launch een PS3 gehad, en heb me 2e versleten. Toevallig heb ik ook een xbox dus ga nu lekker overlopen hahah
                  Smoke ze!
                  Highlifeguide

Comment

Nadat bij mijn schoonbroer op korte tijd twee PS 3's naar de haaien gingen, ben ik na PS1 & 2 toch maar overgestapt op een Xbox360 met 250GB en Kinect. Het was even aanpassen maar het is heerlijk gamen op deze console...

Comment

Ik heb zelf ook een ps3, echt fantastische beeld kwaliteit, vooral als je een HD-TV hebt

Comment

Ps3 is de beste, filmpie kijken op de beste blu ray van de markt. Heb zelf full HD tv, genieten hoor als je mordern warfare speelt ofzo!
                        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Niet al te lang geleden een 360 gekocht voor Skyrim, maar ik zet 'm weer in de verkoop. Ik neig toch meer naar MMORPG's.

Comment

Xbox bezitters zeggen dat xbox beter is en andersom,
                            dus je moet kijken wat je zelf fijn vind, in de gameshops staan vaak wel van de probeer games daarmee kun je de console ook bekijken,
                            ik heb zelf xbox 360 slim 250 gb, werkt zeer goed, ruimte genoeg.

Comment

live:ps3 gratis - xbox betalen maar beter netwerk, 3a4 euro per maand
                              Prijs: box goedkoper - ps3 heeft wel blu ray
                              Kwaliteit: xbox minder, wel betere service
                              Controller: persoonlijk wat het lekkerst in de hand ligt, maar kwaliteit ps3 joystick zuigt.
                              Games exclusief waar ik zo snel op kan komen:
                              xbox: Gears of War, Halo, Forza, Fable
                              ps3 Uncharted, God of War, LitteBigPlanet, Heavy Rain, Killzone

Comment

En wat is het geworden ps3 of 360? en hoeveel heb je de al versleten ?

Comment

Bezig...
                                X