Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX of PS?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: XBOX of PS?

De E3 2012 zit er weer op, en ik moet toegeven dat Sony er een paar pareltjes bij had zitten. Watch Dogs, The Last of Us en Beyond: Two Souls.

Hier een filmpje van Beyond: Two Souls, die er grafisch toch wel bovenuit stak:

Het is de bedoeling dat dit gewoon nog op de PS3 uitkomt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
      De E3 2012 zit er weer op, en ik moet toegeven dat Sony er een paar pareltjes bij had zitten. Watch Dogs, The Last of Us en Beyond: Two Souls.

Hier een filmpje van Beyond: Two Souls, die er grafisch toch wel bovenuit stak:

Het is de bedoeling dat dit gewoon nog op de PS3 uitkomt.

Idd de E3 was nog best leuk, was zeer onder de indruk van de Assassins Creed 3 gameplay!!
      ( ik vind alleen de nieuwe hoofdpersoon Connor niet echt ''assassin'' eruit zien, Ezio was veel stoerder )

En of je nou een Xbox in bezit heb of een PS3 of wat dan ook het is allemaal leuk, de een heeft weer wat meer potentie dan de ander ( ps3 is gratis online gamen maar xbox heeft weer een een party systeem waarmee je met veel vrienden kan praten tijdens het gamen )

Comment

Persoonlijk vind ik de ps controler niet goed in de hand liggen,
        en zo duur is xbox live niet, max. 60 euro per jaar...
        Ik ga niet zeggen dat de een beter is dan de ander, ze hebben allebij hun voor- en nadelen.

Comment

Bij de PS3 heb je soms ook als voordeel dat vele spellen Regio Vrij zijn, dus kun je goedkoop spellen importen of spellen spelen die nog niet zijn uitgekomen in europa(zoals Rocksmith).

Comment

Heb zelf ps3, zeker een aanrader. Lekker assassins creed spelen terwijl je hem tript.
            Je faalt enorm in het spel op het moment maar het is wel enorm vet
            Toke on, fellow smokers

Comment

PS4 is gepre-ordered

Comment

Xbox zou neva Eva op t level kunnen komen van de ps

Comment

Ps4 in huis.... Keihard!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Wel wat min punten gevonden helaas... Je kunt geen muziek, films dvd's of blue ray's afspelen... Maar de games zijn super vet!! ✌️peace

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

ik heb een playstation, is wel leuk als de verveling toeslaat met een jointje erbij een beetje gamen

Comment

PS all the way

Comment

Comment

Dit topic mag al zo schijte oud zijn maar de PS3 blijft toch 'n toppertje eh...

Wie speelt hier zoal Call of Duty? ;D

Comment

Oef, call of duty op console? FPS vind ik zowieso nooit geschikt als console-games. Op enkele nieuwere na (farcry 3 bijvoorbeeld), die helaas toch megaveel actie inleveren als je een controller gebruikt. Ik ben en blijf een PC-man.
                              Als ik dan toch een controller moet kiezen, ga ik voor Xbox. Simpelweg omdat mijn klauwen te groot en klungelig zijn voor een PS-controller. Qua graphics zit ik beter dan zowel de xbox en ps samen. En mods, mods zijn er genoeg! Maakt het ook nog eens mooier en leuker.

Altijd leuk om apenstoned te spelen: goat simulator.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik speel cod op de pc

Comment

Bezig...
                                X