Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
XBOX of PS?
Collapse
X
-
Re: XBOX of PS?
Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
Idd de E3 was nog best leuk, was zeer onder de indruk van de Assassins Creed 3 gameplay!!
( ik vind alleen de nieuwe hoofdpersoon Connor niet echt ''assassin'' eruit zien, Ezio was veel stoerder )
En of je nou een Xbox in bezit heb of een PS3 of wat dan ook het is allemaal leuk, de een heeft weer wat meer potentie dan de ander ( ps3 is gratis online gamen maar xbox heeft weer een een party systeem waarmee je met veel vrienden kan praten tijdens het gamen )
Comment
-
Re: XBOX of PS?
Oef, call of duty op console? FPS vind ik zowieso nooit geschikt als console-games. Op enkele nieuwere na (farcry 3 bijvoorbeeld), die helaas toch megaveel actie inleveren als je een controller gebruikt. Ik ben en blijf een PC-man.
Als ik dan toch een controller moet kiezen, ga ik voor Xbox. Simpelweg omdat mijn klauwen te groot en klungelig zijn voor een PS-controller. Qua graphics zit ik beter dan zowel de xbox en ps samen. En mods, mods zijn er genoeg! Maakt het ook nog eens mooier en leuker.
Altijd leuk om apenstoned te spelen: goat simulator.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment