Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX of PS?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: XBOX of PS?

Sorry boys was vroeger een pc speler, maar 8 jaar per console daar kan de pc niet tegenop en je hoeft zelfs niks te installeren u noob !!!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik was vroeger ook en pc speler. Na enkele consoles te hebben gehad ga ik toch terug naar PC.. het speelt veel fijner vind ik!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      -

Comment

Ik heb cod4 op de pc, maar welke console moet ik erbij nemen?

Ik heb een hekel om via het tb te spelen.
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Moest ik jou zijn silas zou ik voor de xbox one gaan, vind je die geprojecteerd heb ik wel nog een xbox 360 te koop staan met 30 games bij turtlebeach beach wortelend headset en nog van alles

De ps. is iets goedkoper maar ik vind niet dat die kan tippen aan xbox...

Comment

PC.
            -Niet om de 2 jaar een nieuw console aanschaffen.
            -Kun je upgraden.
            -Kan zwaardere taken aan.
            -Ik ben een mongool met een controller in me klauwen
            If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Schimmie, er komt maar alle 8 jaar een nieuwe console uit
              En ik denk niet dat je een pc kan blijven upgraden zodat ie na 7 jaar nog de nieuwste games kan draaien ...

Comment

Ik zweerde ook altijd bij de PC .. Maar dat is toch al een aantal jaren geleden.. Misschien dat de mensen die PC zeggen van een iets eerdere generatie zijn ofzo..
                Vroegah stond mn pc qua mogelijkheden en grafische meuk ver boven de PS2.. Maar nu met de PS3, en de PS4 is de PC wel "ingehaald"..
                Ik denk dat je juist met een pc meerdere upgrades nodig heb... om de 2 jaar nieuwe videokaart? extra geheugen?
                en controllers wennen.. Ik was ook een ultra noob met dat ding, maar het went..
                neemt niet weg dat ik muis/toetsenbord altijd super vond spelen.. muis/toetsenbord vond ik altijd "sneller" .. zeker met shooters..

En X-box of PS is net wat je gewend ben.. zelf altijd PS gehad.
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

Comment

Met PC games heb ik toch regelmatig gekloot met de video of met het geluid. Moet je weer forums doorploegen voor een of andere fix.

Al is het laatste PC spel wat ik kocht Far Cry 3. Dus dat is ook wel weer even geleden.

Ben zelf ook meer een PS man Xbox is toch altijd net even minder. Nu ook weer en ze hebben zich bij MS dit keer ook teveel gericht op het idee dat de console het centrum van het huishouden zou zijn. Beetje de fout die Sony ook maakte bij de start van de PS3. Niemand zit daar op te wachten. Het ding moet spelletjes spelen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Eerst toch eens de nieuwe one testen voor je er over oordeeld Frans want ik vin de xbox one veel vetter dan de ps4 ook dat je hem met spraak aandoet en je tv en geluidsinstallatie mee aangaan ook je berichten of gelijk wat typen met je smartphone als toetsenbord vind ik echt vet, ik kan wel nog even doorgaan

Comment

De PS4 heeft betere graphics en dat die Kinect onzin er niet verplicht bijzit is wat mij betreft een voordeel. Al heeft MS dat inmiddels ook begrepen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

de PS4 heeft Sony alleen maar geld gekost ...
                        sukkels hadden er veeeel te weinig naar europa verscheept.. waardoor er rond november meerdere vliegtuigen vol met ps4 zijn verstuurd..
                        ze zouden 12 euro per playstation winst maken als het met de boot ging.. prijsverhouding boot/vliegtuig is 10x .. dus nogmaals een flinke tegenvaller voor Sony.
                        Zouden ze dat zelf nog terugpakken op games ofzo ?
                        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                        (running)

Comment

PC! met extra schijfje voor toekomstige SteamOS; zodat je de pc ook als console kunt gebruiken, en als pc om jointjedraaien.nl te bezoeken

Comment

@shivaman, De bedragen die ze noemen met kosten voor de PS4 en Xbox one zijn productiekosten. Alleen de kosten voor onderdelen en assemblage dus. Er gaat daarnaast uiteraard nog een hele hoop overhead overheen voor transport, verpakking, software, marketing en marges voor de winkeliers. Een beetje smartphone kost 200 dollar om te maken en die liggen voor 600 in de winkel.

Sony en Microsoft draaien dus echt dik verlies op die consoles. Dat hopen ze dan weer te compenseren met de verkopen van spelletjes. Over een paar jaar zijn de productiekosten een stuk lager en dan maken ze ook wel weer winst op de consoles zelf.

Comment

ps4 all the way

Comment

alle 3 =D
                                maar als de keuze moet, dan pc

Comment

Bezig...
                                X