Dit weekend Formule 1 op Spa francorchamps
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Komt er nog iets op TV ?
Collapse
X
-
Vanavond 6/12 op NPO2 “legale wiet”
In 2019 startte de Nederlandse overheid een wietexperiment waarbij ondernemers legaal cannabis kunnen kweken.
- Likes 1
Comment
-
Vond het niet zo interessant.
Als ze vragen aan D66 (bergkamp?) Hoe dat het komt dat er na twee jaar nog steeds geen vooruitgang is, en dan krijg je zo een typisch politiek antwoord dat het allemaal veel tijd vraagt ??
We kunnen nu perfect zien tijdens Corona, wanneer ze iets willen zal het morgen zijn.
Ik word eigenlijk moedeloos van naar zoiets te kijken.
-
Wat valt er anders te doen na 5 dagen binnen op kosten vd maatschappij dan maar es een namiddagje chillen, terwijl een 'HowTheUniverseWorks' marathon, kwestie wat meer te weten over hoe dat daar vanbinnen allemaal te werk gaat.
Op discovery science nog tot 17.40Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Vanavond 21:08 op RTL Z docu
Mijn Vader de Hasjkoning
Zo Vader Zo Zoon
Documentaireserie over de opkomst en ondergang van de beruchte hasjhandelaar Jan 'De Pinda' Falize. In de jaren 80 en 90 leidde hij vanuit Venlo een duister softdrugsimperium en jarenlang wist hij uit handen van de politie te blijven. Zijn zoon Will was de troonopvolger. Hij neemt ons mee in de wereld van hasjhandel, rijkdom en geweld en laat zien wat het betekent om als kind op te groeien in de onderwereld.
Veel kijk plezier
- Likes 2
Comment
-
Nog een paar dagen wk atletiek, in nieuw Rusland😉. Ik kijk het liefste de Belg of de Duitser, de NOS laat bijna niks live zien. En ze laten veels te vaak de reporters in beeld, terwijl de nummers gewoon bezig waren. Daar heb ik me ook zo enorm over geërgerd tijdens de Olympische spelen. En maar studiobeelden met wat vergane glorie paupers😅terwijl er finale nummers bezig waren van verscheidene onderdelen. Nachten lang op de atletiekvereniging gezeten, zuipen en stiekem wat smoken haha. Maar al snel stelde ik voor om naar de Belg te zappen. Omdat de uitslagen al voorbij kwamen bij de jeugd op de sociale kanalen. De NOS weet wel hoe ze kijkers moeten verliezen.
Last edited by Kunichika; 23 August 2023, 20:05.
- Likes 1
Comment
-
Zo dacht ik ook, totdat mijn oma eens op bezoek kwam. Ze zei; hubst tich nog zoe inne bakbiest. Ik zeg; oma zon nieuwe tv kost veel geld. Oma zegt; och jungske oma geet toch snel noa jezuke. Zeuk dich mer inne oet, dan kries ze dea van mich.
Nu week later stond dat ding hier en wist niet wat ik zag haha. Als je wat geblesseerd bent en je andere hobby s niet goed kan uitvoeren dan is een goeie tv toch wel de uitkomst, bij mij dan!!!
Maar ik snap jou ook wel horky
- Likes 1
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Hallo lieve oma! Dit lied heb ik even voor je aangevraagd! https://www.youtube.com/watch?v=IDDfioByoRk
-
Vanavond 20.30 history channel, curse of skinwalker ranch met een 200 drones formatie experiment en een reactie daarop van de omgeving.Last edited by Rreppellsteeltjam; 20 September 2023, 00:52.
Comment
Comment