Hallo beste mensen!
Stel je kweekt wiet en je hebt katten. Die combo zie ik wel vaker hier.
Stel je kweekt wiet en je hebt varenrouwmugjes. Die combo zie ik wel vaker hier..
Stel je probeert de varenrouwmugjes te vangen met plaklint. Ook vaak gezien
En stel je vergeet de deur van de kweekkamer dicht te doen. Kan gebeuren he?
Etenstijd voor de katten; heeej waar is die andere doerak gebleven? Die is normaal het eerst aanwezig ?!?!
Komt ze binnengestrompeld helemaal onder het plaklint.....
Kont vacht staart pootjes bek, alles zat onder!!
Heeft ze mijn oud plaklint uit de prullenbak gevist!!
Dat is een rotzooi kan ik jullie vertellen!!!
De oplossing gevonden op internet, het schijnt vaker voor te komen, maar dan bij konijnen en kippen enzo. Beesten die buiten in hokken zitten en beschermd moeten worden tegen parasieten en vliegen en nog meer insecten
Olie. Eerst het arm beest ingewreven met olijfolie en alle plak was weg!
Nu zat ze alleen onder de olie....
Na LANG spoelen is dat eraf, grotendeels althans.
Nu zitten we samen op de bank en voel ik overal plekjes broeien op mijn schouder arm en rug.... ze heeft mij goed te grazen gehad tijdens het wassen!
Maar goed, ik verwacht nu wel dat ze weg blijft uit de kweekkamer, ze is in de regel een intelligente dame...
Dus: als je huisdier onder de vliegenlintplaksel zit hoef je het arm beestje niet weg te gooien. Olie en lauw warm water en ze mag blijven
Stel je kweekt wiet en je hebt katten. Die combo zie ik wel vaker hier.
Stel je kweekt wiet en je hebt varenrouwmugjes. Die combo zie ik wel vaker hier..
Stel je probeert de varenrouwmugjes te vangen met plaklint. Ook vaak gezien
En stel je vergeet de deur van de kweekkamer dicht te doen. Kan gebeuren he?
Etenstijd voor de katten; heeej waar is die andere doerak gebleven? Die is normaal het eerst aanwezig ?!?!
Komt ze binnengestrompeld helemaal onder het plaklint.....
Kont vacht staart pootjes bek, alles zat onder!!
Heeft ze mijn oud plaklint uit de prullenbak gevist!!
Dat is een rotzooi kan ik jullie vertellen!!!
De oplossing gevonden op internet, het schijnt vaker voor te komen, maar dan bij konijnen en kippen enzo. Beesten die buiten in hokken zitten en beschermd moeten worden tegen parasieten en vliegen en nog meer insecten
Olie. Eerst het arm beest ingewreven met olijfolie en alle plak was weg!
Nu zat ze alleen onder de olie....
Na LANG spoelen is dat eraf, grotendeels althans.
Nu zitten we samen op de bank en voel ik overal plekjes broeien op mijn schouder arm en rug.... ze heeft mij goed te grazen gehad tijdens het wassen!
Maar goed, ik verwacht nu wel dat ze weg blijft uit de kweekkamer, ze is in de regel een intelligente dame...
Dus: als je huisdier onder de vliegenlintplaksel zit hoef je het arm beestje niet weg te gooien. Olie en lauw warm water en ze mag blijven
Comment