Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nou jona dit is mijn eerste voor jou best moeilijk iets te maken met jou wensen. zo iets???
Ja ik vind em wel geslaagd hoor, inderdaad enorm moeilijk (heb zelf al enkele pogingen ondernomen maar het is bijlange niet zo duidelijk wat er naar voor moet komen als die van jou ). Als het niet geeft neem ik em . Ik vind em echt wel goed!
Greetzzz
Okay!
Ik hou deze topic toch sowieso in de gaten dus ik zie wel mocht je iets beters hebben
Voorlopig neem ik deze die je gemaakt had Vind hem wel cool uitzien hoor.
Thanks! Ben al bezig om hem wat kleiner te maken...
Die tekst is een lettertype die ik ergens gevonden heb, ik barst van de aparte lettertypen.. Vind ik altijd wel cool om mee te werken..
Over de tekst heb ik een speciale layerstyle gedaan, beetje frutselen en dan komt er ineens dit uit, altijd leuk klooien met photoshop!
Grtz!
Oorspronkelijk geplaatst door leo28
ja knap werk zou hem idd iets kleiner maken. en zou de achtergrond achter je naam iets meer bij de orgineele layer laten.
Comment