Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nog ff snel 3 voorbeeldjes gemaakt als je er 1 wil hebben let me know zeg dan wel ff wat je er in wilt hebben welke kleuren style enz
ben geen pro maar maar kan altijd wat proberen
nee je mag hem wel hebben hoor als je hem leuk vind moetenn we alleen ff de kleur van het forum er in zetten zodat het net lijkt of die rasta er uit komt. ik bedoel it has ur name on it
zwart/paar
wiet plant/blad
rasta mannetje
comedy
naam
extra text
beetje dat id als je zo iets invult weet ik ff wat meer. dus gewoon een beetje een id van je zelf en dan probeer ik wel wat.
ik ga nu ff een paar uur gamen we hebben een call of duty 4 war 16 clans en aan het einde moet er 1 winnaar uit komen
Ik heb ook wat geprobeerd. Als iemand er een wil, roep maar. Zeg er maar bij welke kleur je naam moet hebben, waar deze moet komen te staan en welke effecten je er misschien bij wilt. Ook kan ik een kruising maken tussen deze sigs, alles is mogelijk. Roep maar en ik ga het proberen
zwart/paar = Achtergrond zo een beetje donker en de prentjes paarsig (Of negatief)
wiet plant/blad (Wiet blad)
rasta mannetje (Eum nee, dat zijn allemaal chocolade mannetjes en dat ben ik niet )
comedy
naam (Smokey)
extra text (Hakuna Matata )
Comment