Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voetbal Klets.
Collapse
X
-
Re: Voetbal Klets.
Inderdaad Moreweed, ik moest ook even goed kijken maar het is inderdaad zo.
Hahahaha Ach ja, die voetballer in het gele shirtje heeft iig niet zo'n smerige overtredingen als Toivonen van PSV pfff, die moeten ze ook schorsen voor de rest van dit seizoen.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Wat me altijd opvalt dat een voetballer bij het kleinste tikje neervalt als of hij door de bliksem wordt getroffen. Zie je een aantal wielrenners een doodsmak maken dan rennen ze naar de materiaalwagen om zo snel mogelijk weer op de fiets te komen. Voetballers zijn er vaak op uit om hun directe tegenstander een oor aan te naaien. En trainers vinden dat een professionele insteek.
Comment
-
Tsja, het "tactische" toneelspel... dat gebeurt in een hoop sporten toch ? Bij Basketbal bv even een elleboogje in je zij vlak voordat je samen naar de bal springt, achteloos het stickje tussen de benen met hockey, zelfs met schaken (Bobby Fisher die z'n tegenstander uit balans probeert te brengen door schelden op alles, te laat komen en rustig de eerste partij als een maniak bezig te zijn...).
nee ik hou het graag simpel : geen twijfel mogelijk wie gelijk heeft als je in een leuke klem ligt (of zojuist een paar meter rond bent geslingerd)Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment