Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voetbal Klets.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voetbal Klets.

    Korting op 420shop
    Zo kan je ook winnen .


    Die zou toch moeten weten dat dit een internationale match is? lol
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Voetbal Klets.

    Ghehehehehe, lagge man.

    Comment


      #3
      Re: Voetbal Klets.

      Zie ik dat goed, pakt degene die gemept wordt nou zelf die hand vast om er ZICHZELF mee te meppen ... jeutje!
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Voetbal Klets.

        die onthou ik voor vrijdag

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Voetbal Klets.

          Inderdaad Moreweed, ik moest ook even goed kijken maar het is inderdaad zo.

          Hahahaha Ach ja, die voetballer in het gele shirtje heeft iig niet zo'n smerige overtredingen als Toivonen van PSV pfff, die moeten ze ook schorsen voor de rest van dit seizoen.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Last edited by moreweed; 28 February 2011, 20:36.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Voetbal Klets.

                ik ging volleyballen dacht daar zit een net tussen een van de weinige teamsporten waar je niet onderuitgetrokken word omdat je te goed bent, viel dat ff tegen trapte ze me de enkel door ondert net door.

                okk dah bestaat
                Last edited by monty; 2 March 2011, 05:55. Reden: ps

                Comment


                  #9
                  Re: Voetbal Klets.

                  Wat me altijd opvalt dat een voetballer bij het kleinste tikje neervalt als of hij door de bliksem wordt getroffen. Zie je een aantal wielrenners een doodsmak maken dan rennen ze naar de materiaalwagen om zo snel mogelijk weer op de fiets te komen. Voetballers zijn er vaak op uit om hun directe tegenstander een oor aan te naaien. En trainers vinden dat een professionele insteek.

                  Comment


                    #10
                    Re: Voetbal Klets.

                    Tsja, het "tactische" toneelspel... dat gebeurt in een hoop sporten toch ? Bij Basketbal bv even een elleboogje in je zij vlak voordat je samen naar de bal springt, achteloos het stickje tussen de benen met hockey, zelfs met schaken (Bobby Fisher die z'n tegenstander uit balans probeert te brengen door schelden op alles, te laat komen en rustig de eerste partij als een maniak bezig te zijn...).

                    nee ik hou het graag simpel : geen twijfel mogelijk wie gelijk heeft als je in een leuke klem ligt (of zojuist een paar meter rond bent geslingerd)
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    Bezig...
                    X