Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijst met Stonerfilms!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

'Band of Brothers' vind ik ook prachtig, maar is niet echt een stoner film/series.

Goede 'foute' 80's actie films zijn ook geweldig als je stoned bent. 😎👍
    ​​​​​​

Comment

Waynes world 1 en 2
      Coneheads
      Dave made a maze
      Freddy got fingered
      Tenacious D in the pick of destiny
      The vidiot from UHF
      What about Bob

Comment

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        "Wayne's world, party time, excellent, woohoo!!" 🤘🤘

Idle hands, best een leuke stoner film, oh hij staat al in de lijst
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Orange County dan
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

'Kids' <----film uit de 90's geloof ik. 👍

Comment

"Clerks" 👌

Comment

Als Predator fan en hun befaamde vijand Alien die er eerst waren komt er weer een nieuwe Alien film 14 augustus in de bios
              Bekijk de nieuwe trailer van #AlienRomulus, vanaf 14 augustus in de bioscoop.Abonneer nu: https://www.youtube.com/c/20thCenturyStudiosNLOfficiële YouTube kan...
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

deadpool & wolverine . Ryan reynolds geraakt ermee weg, redelijk faf dit . wwjdwsp?
                Ganja always does the trick.

Comment

Es een film gezien over 2 schotten , die op een brommer naar de kust rijden, omdat ze gehoord hebben dat er een boot met coke gezonken is daar. Gebaseerd op waar gebeurd dacht ik.

scifi is in, wat goed is, toch zijn echte pareltjes nog niet te vinden, onze fantasie is toch gelimiteerd...

Als je mike myers goed vind als austin powers ed, moet je ook es the pentaverate bekijke op netflix . 6 afleveringen maar grappig.

Interstellar, guardians of the galaxy , sommige marvels, 5th element, hitchikers guide to the galaxy, zelfs contact suktte indertijd maar toch maakt dat een weg vrij voor andere.

Prometheus en covenant, ghost in the shell beide, riddicks,

Onlangs nog guest house paradiso herbekeken, heb alles gezien van rik en eddie hitler, the young ones , bottom, cnut, ..

Verder van bbc( de zender) vroeger was zalig. The fast show, smack the pony, little britain, monthy python, fawlty towers, blackadder,...teveel om op te noemen. Black books ng zo 1 , the it crowd gratis op yt, ook n serie waarin geeneen aflevering niet grappig is. Geschreven door 1 kerel nrml gezien...

Guy ritchie , zoals nu the ministry of ungentlemanly warfare, snatch, lock stock 1 en 2,...

De echte pareltjes die je leven beinvloeden zelfs , dat is puur visie vd regisseur en schrijver, en de acteurs die een stukje van hun ziel opgeven om het te brengen.

Willen ze dan brengen wat het publiek wil, of lopen gedachten gelijk van maker en kijker? Los van hollywood of box office, zijn er regisseurs die geen algoritmes volgen met een unieke kijk, en deze zijn redelijk puur in essentie om te bekijken.

Droge donkere humor zoals archer, frisky dingo, en sealab2021 van adam reed ook goed.

In die industrie van film en game, zijn er weinig die durven iets nieuws doen, omdat het mss kan tegenvallen maar net die zijn soms net de waardevolle he

Comment

• Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Er zijn goeie Nederlandse films gemaakt waar je weinig over hoort, bijvoorbeeld 'de Bende van Oss' (2011) of 'Wolf' (2013) om er maar twee classic te noemen.

• Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Ik heb moeite met onze taalfilms... zelfs nooit alzheimer bekeken. Sky + sand wel gezien, en exdrummer, en dat is het ongeveer... kga ze es opzoeken deze, mss leer ik het apprecieren

• Fenderbender
                    Fenderbender commented
                    Editing a comment
                    Ooh black books... Daar heb je wel een punt, pareltjes in film & series zijn die waar een visie wordt doorgedreven en niet die waar de aandeelhouders en boekhouders het voor het zeggen hebben.. wat een enorm gevecht is om een originele visie te kunnen doordrijven zonder allerlei aanpassingen, een serie die een verhaal durft brengen en afronden, iets dat droevig durft te eindigen (iets wat je in de US en blockbusters haast niet tegenkomt) maar ja producties zijn daar nu zo'n financiële behemoths dat daar veel vingers in de pap zitten die hun investering terug willen. Want ja achter elke film zit zo'n strijd verhaal tussen schrijver, regisseur en studios en investeerders.

Wat bedoelen we met stoner films.. films over stoners of rond het thema of films om te kijken als je stoned bent?
                  Want ja vink een groot verschil.
                  Want ja als ik stoned ben hoef ik niets te zien rond stoners.. dan kijk ik liever rare shit.. kweeni Holy Mountain van Jodorowsky ofzo
                  Of Koyaanisqatsi das een favoriet of Playtime van Tati, visuele films, khoef niet echt iets met mensen die veel praten of zo een verhaal volgen als ik goe stoned ben, kwil dan net een andere ervaring dan nog meer gekwetter.. BBC Planet Earth is zelf goe, maar dan niets met vogels want dan ist nog veel gekwetter.. Blue Planet ofzo iets met vissen.. blub.
                  Ah shit maar die paradijs vogels, das visueel wel flippen met hun schimmer veren patronen en rare dansjes, neenee vogels zijn oké.

Comment

• Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    De meeste wiet activeert mij mentaal, fysiek soms weing maar veelal zin om dingen op te zoeken dan of actief bij te leren. David attenborough tjah . Rijk geboren om zich te kunnen inzetten om reizen te maken en docus te maken. Wou ik ook wel maar ja . Genichted worden ervoor door de queen houd wss in dat ie nog meer geld kreeg en landgoed met de titel

• Fenderbender
                    Fenderbender commented
                    Editing a comment
                    Wesley pipes mja Attenborough lult er wat over hé, die recentere series das een hele global crew die er het werk in steekt om zo'n beelden te capteren, en ja daar ga ik wel goed op, dat beeldwerk van die mannen en wat ze vastleggen van de natuur is fantastisch.. en ja zelf bezig zijn op wiet dat kan ik ook goed, inderdaad dingen bijleren, of ja gitaar of keyboard oefenen of gewoon verliezen in muziek of luisteren, maar een gewone film.. mja moeilijk kan me dan niet boeien op die moment of het moet bizar of visueel intrigerend zijn.

• Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Idd een groot verschil mss van jongsaf ben ik veel voor de tv gezet/ weest gaan zitten en films hebben toen redelijke indruk nagelaten. Mss moet ik die nieuwe docus een kans geven, t enige dat ik van die oude nat geo s overhoud is dat men niet wist over homosexuele leeuwen tot in de jaren 60, heb ik al gezegd wss . Vond men wel goed op het werk. A real attenborough legacy . Nu met die verbeterde kwaliteit en een 4 k tv is het wss de moeite wel.

Domme vraag of statement. Iemand ng de it crowd gezien, clipje hieronder.

Vroeger 100 en dvd s gekocht, bakken geld. Akkoord copyright en shit en zo, maar ik zoek bepaalde titels die ofwel nooit op dvd gekomen zijn, en niet op streamingsdiensten staan. Wat sukt ook is je mag 10 abonnementen aangaan, en dan nog staat op geeneen vd 10 net die film die je wil zien.

Vroeger had iedereen via pc, wat downloaden en vond je alles wat je wou, nu nog altijd,wss, Ik heb echter geen pc meer want gaan altijd kapot of ben dat principe wat moe.

Nu hebbje bv hdo box op android maar ofwel staan ze er ook niet op, ofwel lagt het bij streamen naar tv.

dus die serie, ofwel 80 euro voor 1 seizoen via us, ofwel moeten via abo en streamdienst, toch je vpn veranderen of hoe noemt het, wat ook niet mag, om dan het aanbod te kunnen zien van andere landen.

Ofwel apps installerzn die sketchy kunnen zijn, die uiteindelijk maar half werken.

Ik ga toch een pc moeten kopen zeker om dat te kunnen.

Vb zijn archer, frisky dingo en sealab2021

Archer vind je seizoen 1 op dvd , 20 euro. Seizoen 7 bijna onvindbaar, 180 euro? Netflix heeft 12 seizoenen verwijderd nu en 2 laten staan. Nergens elders te vinden.

Frisky dingo dvd opnieuw usa import nergens te streamen . Afleveringen 11 minuten, voor 1 seizoen betaal je toch geen 100 euro?

Sealab2021 vind ik op internet archives. Bestaan er bv geen archieven met alles, waarbij ze copyright betalen met reclame of iets?

Comment

Bezig...
                  X