Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat een schatjes. Heel jong en al wat ouder. Onze katten (we hadden er ooit drie) waren wild op iedere (nieuwe) doos. Na een aantal dagen was de lol er af en kon de doos naar het oud papier. Maar reken maar dat die dozen intensief beslapen werden. De dozen die net een beetje te krap waren, die sliepen het lekkerste.
Overwegend katten hier. Het meisje van sprinterke zal wel niet voor niets achter een hekje zitten
Zelf wilden we na het overlijden van onze laatste kat beslist geen huisdieren meer. We binden ons er te veel aan. Zo hebben we ook 18 jaar pauwen gehad. Ze konden bij ons gewoon los lopen en de buren zaten genoeg op afstand om zich er niet aan te ergeren. Maar op een kwade nacht heeft een steen marter het nachthok binnen weten te dringen. Helemaal vossen dicht maar we hadden toch een heel klein gaatje over het hoofd gezien. Vreselijk wat je dan op zo'n ochtend aantreft. Nooit meer huisdieren....
Maar toch hadden we aanloop. Hieronder heb je Frits. In principe is ie wild en hij gaat ook op de loop/vlucht indien je hem te dicht nadert. Onze opvolgende bewoners zien hem nog steeds. Dit jaar vergezeld van een vrouwtje en jongen. Het helpt wel als je af en toe wat voer "morst". Daar hebben ze een ijzersterk geheugen voor
Wat een schat is ze toch, kon zo model zijn voor de Whiskasreclame.
Wifi krijgt meestal Whiskas. Had laatst een zak IAMS kattenvoer in de aanbieding gekocht en toen dat op was en ze weer Whiskas kreeg, zocht ze de oude brokjes tussen haar spulletjes vandaan die her en der nog lagen. Dus als het aan de kat lag, kocht ze geen Whiskas denk ik! Maar dat andere voer is normaal peperduur!
Zie je haar in huis zelfs niet veel? Ik zie de mijne ook weinig, helemaal met het warme weer merk ik alleen dat ik een poes heb doordat de brokjes langzaamaan opraken. Wifi is lief maar ook fel, als ze niet geaaid of opgetild wil worden en je doet dat toch, dan bijt of krabt ze. Maar niet zo venijnig als die rooie kater die met mijn ex is meegegaan.
Skunky vind het maar niks dat er niks meer te bewaken valt op het balkon. Wel vind ze het wel lekker dat ze op de koele vloer kan liggen, die ik overigens nog niet schrobben. Er ligt in de hoek een hoop as van de bosbranden in Canada heb ik het vermoeden. Is beetje rood bruin paarsig achtig heel vreemd.(afvoer putje zit nog verstopt met hennep) DSC_0122~2.jpg
Hoedan hoedan, vanaf het lijdse plein met lijn 1 of 11 naar oud west. Als je strippen wilt verspillen dan pak je de 6. Dan stap je uit bij sanders meubels en dan blijf je staan, dan kom ik eraan zogezegd zo.........
Nee ongein, je doet je naam echter geen eer aan. Ik had jou toch een trapje hoger ingesteldโ Bo$wachter
Even voor jouw beeldvorming haha. We leven in een afgesloten dome(volgens sommige) die ook nog eens plat is(volgend sommige) en als daar eens goed aan gesjtoekeld word door het een of gene. Dan komen uiteindelijk als de sterren goed staan(ook die bestaan niet volgens sommige) die as-resten ook hier terecht. Maar dat wist je vast wel!! Ik rook overigens maar 2 eenvloeiertjes per dag. Ik denk dat jij wat te vroeg bent begonnen met smoken en dat je daar wat achterstand van hebt opgelopen.
Geintje he,voordat ik dadelijk de forum-stormtroooer over me heen krijg!!!!!!!!โโโโ
Zeker, zeg ook niet dat ik er niks van geloof. Wist niet eens dat er daar iets in de fik stond/staat..volg geen nieuws dus ik hoef veel minder naar te denken over dingen waar ik toch geen fuck mee te maken heb of iets aan kan veranderen๐
Het Jip en janneke nieuws van rtl4 of de nos, is echt brainwashing. Als in al die waarheden wat hun vertellen ga ontleden dan blijft er niks over. Helaas zie ik het wel eens als ik bij ma op bezoek ben.
Af en toe wat nieuws volgen is niet verkeerd, je moet alleen je eigen filter op orde hebben. Die Russische huurlingen baas is uit de lucht geschoten toen hij met 2 vliegtuigen boven Moskou was aan het cirkelen. Als je even logisch nadenkt dan weet je dat dit onzin is. Buienradar is ook een soort nieuws, zo heb ik mijn buitenplanten toch vaak kunnen redden zeg maar.
Comment