Toen m'n kleine mannetje nog ini mini was..
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JD'ers huisdieren
Collapse
X
-
filedata/fetch?id=1843608&d=1698341532&type=thumb Toen onze dame nog jong was..You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 5
Comment
-
-
Zoveel jaar later.....nog steeds een kitten in behavior. 😂You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 2
Comment
-
Ik had ooit een witte dove poes. Die liet zich door niks afleiden, kon 2 uur voor een zwaluwnest blijven wachten met gehoven pootje.
-
kelderkastje Het zijn zulke grappige, lieve eigenheimers, geweldige diertjes!
-
Een puppy foto heb ik ook wel. 3 maanden en 6 maanden. 50 kilo loyaliteit intussen. Is nu te herkenbaar en erg zeldzaam ...20200528_145810.jpg
20200806_120459.jpg
- Likes 5
Comment
-
Nog een betere van hetzelfde tafereel. Wifi en haar hond.
IMG_8676.jpg
Wifi is de meest dappere poes die ik ooit heb gehad en nergens bang voor. Waar andere katten die ik had al onder de tafel schoten wanneer er iemands langskwam, gaat zij er op af. Assertiviteit is dodelijk in het wild bij katachtigen zag ik in een natuurfilm (eens een echte voor de verandering) de assertieve worden opgegeten want die komen te dichtbij dus boft ze maar huiskat te zijn geworden! Ze heeft een wondje aan d'r oor, komt ook vast daardoor. Te dichtbij een hond o.i.d. gekomen.
- Likes 5
Comment
-
Ja zo waren de meeste van mijn vorige katten ook, echte angsthazen waarbij dapperheid een zeldzaamheid was. Wellicht komt het door Wifi haar Britse Korthaar genen dat ze zo onverschrokken is. Ze heeft er een makkelijk leventje door, dat ze geen angst kent. Heb wel eerder katten gehad die niet echt bang waren maar zij spant de kroon qua lef.
-
Lol Wifi gaat ook achter honden aan. Al de mijne zijn/waren ook Europese korthaar, maar Wifi 1/4 Brits wat dus te verwaarlozen is. Haar kopje lijkt wel ietsje platter wat mij wat aan Britse korthaar doet denken. En ze is opvallend klein.
-
- Likes 4
Comment
-
Weet niet wat voor sticks je geef maar veel honden snoepjes is rotzooi en wordt soms zelfs plastic in verwerkt of andere troep wat ze niet of moeilijk kunnnen verteren. 🤷🏼♂️ dentastick is bvb een mooie om je gebit van je hond te verpesten al doet de verpakking je anders laten geloven.
Ik haal altijd alleen dierlijke producten de laatste jaren. Heb alle soortjes snoepjes inmiddels door de jaren heen aan de honden gegeven en merk dat bij de honden die alleen dierlijke producten krijgen echt het gebit een stuk beter is.
-
Gedroogde darm of vis stinkt wel lekker als ze daarna in je gezicht komen hijgen.
Dentastix is rommel.
-
Ze weet donders goed dat dit niet mag en toch.....
IMG_8806.jpg IMG_8805.jpg Tja dan mijn bed maar weer even verschonen, kwaad kan ik niet op Wifi worden. Wel geprobeerd maar nope.
- Likes 2
Comment
-
- Likes 4
Comment
-
Worden gauw hooked on dat spul, zoals catisfactions allesbehalve voldoening, ook het doorgaans supermarkt merkvoer is niet volwaardig met al dat toegevoegd graan, katten zijn vleeseters..
Hier krijgen ze max 2x per week een snoepje of natvoer voor hun en eigen welzijn, naast hun teringdure maar volwaardige brokken, deze keer met koudgeperste kalkoen en hennepzaad e eentje met kamillebloesem (Purizon)
*goedkoper via zooplus
Comment