Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JD'ers huisdieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

20240727_195229.jpg
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

Hier eentje van de 3 samen, de Berner is intussen wel al volwassenen ^^
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Mooie honden! Ben vooral van de Herders en zie dat je voor een Oud Duitse bent gegaan wat ik ook zo hebben gedaan, want rechte rug. Langharige stuiten op wat praktische bezwaren dus koos ik een kortharige Hollandse Herder. Ook omdat die destijds beduidend goedkoper waren beïnvloedde mijn keus. Kijk, het moest een Herder en een Teef uit een goede bloedlijn zijn met rechte rug en verder stond ik open voor suggesties. Wil ook nog eens een kortharige Oud Duitser.

benthe.gif

Maar sowieso ook weer een zwarte Hollander, ook wel genaamd de Hellehond die tegenliggers graag mijden lol. Terwijl een mens in principe niets van haar heeft te vrezen....
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Het is een volle zus van BRN 37580. Een stronteigenwijze teef en enorm temperamentvol. Absoluut geen hond voor iedereen.

• Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Nee de honden van van Leeuwen kunnen pittig zijn ja.. geweldig om mee te werken. Maar Mechelse en Hollanders zijn sowieso in de regel wel wat pittiger dan Duitsers (ruim 20 jaar ervaring met Duitsers)

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ja het zijn geweldige honden, Mechelaars en Hollanders lijken veel op elkaar.

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

Bezig...
        X