Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JD'ers huisdieren
Collapse
X
-
image_428946.jpg image_428947.jpg Hier 2 Mechelse Herders uit KNPV lijnen.. De grote is nu net 3 jaar oud, de kleine op deze foto 5 maanden (inmiddels 7 maanden).
- Likes 7
Comment
-
Zowe dat is echt een beest van een hond.
En dan gaat het natuurlijk nog verder groeien is pas 3jaar. Maar doe je training met deze honden..
-
Ja, KNPV. Heel leuk programma maar volgens sommigen dierenmishandeling. Gelukkig vinden mijn honden dat niet dus ik ga er nog een paar jaar mee door (doe dit inmiddels zo'n 16 jaar)
-
Waarom veranderen als je dit mooi vind om te doen. Lekr laten lullen, leef en laat leven... Anders lekr..........
-
Even met onze 2 adoptie dames uit Florida op het hoogtepunt
op ons langoedjeLast edited by Eurogro; 13 January 2022, 17:43.
- Likes 5
Comment
-
Mijn HH x MH uit een hele pittige werklijn vorig jaar februari.
IMG_5977.jpg IMG_5978.jpg IMG_5976.jpg
- Likes 6
Comment
-
M'n schatteke We hadden haar gevonden langst de weg samen met 7 andere katjes, ik snap niet hoe iemand dat kan doen.. uiteindelijk hebben we de rest weggeven aan andere mensen.achter een advertentie gemaakt te hebben. Intussen is ze 15 jaar oud
IMG_20220106_215055_1.jpg IMG_20211210_185355_4.jpgGeduld is een schone deugd.
Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical
- Likes 7
Comment
-
Mijn pluizerd op een parcourobstakel.
20211222_140653.jpg
Word vooral gebruikt om wolven, beren, dingo's en coyotes van de schapen weg te houden. Een echte erfhond. Geeft alarm als de eekhoorn om de hoek een scheet laat. Heeft kippen om te hoeden. Qua karakter een lieve hooligan, ultra loyaal, lief en zorgen naar de familieroedel en wantrouwig naar alles wat vreemd is. Als er een kip ontsnapt zal hij haar lief in de bek nemen en terug in de kippenren zwieren. Al een paar keer een bezorgde buurman aan de deur gehad. Intussen is de buur overtuigd dat het er eng uitziet maar dat de kip geen kwaad wordt gedaan als woef een half kieken in de bek heeft.
50 kilo puppy love. Wordt 2 in maart.Last edited by kelderkastje; 13 January 2022, 21:23.
- Likes 8
Comment
-
WhiteSocks(Sientje) het asielpoesje
Paar maandjes hier met dit te kleine scharminkeltje,
160 euro en minstens zoveel aan dierenartskosten.
De Chinezen zouden lachen
20220120_104309.jpg 20211111_104930.jpg
Tot groot jolijt van Mientje
20220122_152809.jpg
Everything is nothing and nothing is everything.
- Likes 7
Comment
-
Silas hij is heel lief voor mij en mijn vriendin
verder mag er niemand bij hem komen dan is het een zeer gevaarlijk
we hebben twee keer een persoon gehad die zonder ons wetten op ons terrein zijn gekomen
twee keer heeft hij ze naar het ziekenhuis geholpen
waar we geluk Haden dat de politie ons persoonlijk kent dus hij is nog lekker bij ons
en zal ook blijven we moeten alleen zorgen dat hij binnen blijft
doet hij het buiten het hek dan moet hij weg
dus we moeten hem goed in de gatten houden het terrein is geheel afgesloten
maar hij was vorige week toch aan de haal met zijn broer die bijna net als hij is en twee andere die we hebben
dus dat was paniek in de tent
maar goed afgelopen
Comment
-
Silas Zo heb ik er ook lang ingestaan, maar mijn vaste fokker verkoopt uitsluitend nog via Marktplaats, dit omdat Facebook de verkoop van dieren niet meer toestaat en de Kennelclub tegenwoordig zoveel geld vraagt om een pup op hun site te mogen plaatsten dat het gewoon niet meer grappig is. En niet alle pups op marktplaats zijn slecht behandeld hoor... Mijn eigen pups hebben een uitloopweide van 80 M2 en blijven tot minimaal de 7e week bij hun moeder. Tevens heb ik een UBN en voldoe ruimschoots aan de opleidingseisen zoals deze tegenwoordig verplicht zijn gesteld door de NL overheid maar die ik jaren geleden al zelf heb behaald omdat ik vind dat als je fokt je dit moet doen om het ras te verbeteren en niet alleen te vermeerderen. PS ik verkoop geen Jack Russels...
-
Voor het eerst Dan moet ik mijn vooroordeel bij stellen. Ik ben op zulke website's geweest en werd er niet vrolijk van. Hoe vindt ik de goede fokkers tussen de broodfokkers? Het hoeft ook niet perse een Jack Russel te hebben, maar iig een kleine hond. Wat fok jij dan als ik mag vragen? Wel een goede insteek voor het verbeteren van het ras ipv alleen vermeerderen. Kan ook via PM als je wilt.Last edited by Silas; 7 February 2022, 11:26.
-
Silas Eigenlik is de enige echte goede manier om het kaf van het koren te scheiden op bezoek gaan. Kijk naar de omstandigheden waarin de dieren verblijven... En laat de term brood fokker los... Iemand die commercieel honden fokt is soms beter voor zijn dieren als iemand die "voor de hobby" fokt. Al zou het alleen al zijn om een goed product te willen leveren en geen zin te hebben in garantie-aanspraken. Hobby-fokkers hebben daarnaast ook nog wel eens de neiging om semi-noodzakelijke onderzoeken achterwege te laten, denk hierbij aan achtergrondinformatie over de ouder dieren en nakomelingen. Ik wil absoluut niet zeggen dat je bij een "brood fokker" moet kopen maar ik zou je wel willen adviseren om daar eerst eens wat meer over te lezen voordat je dergelijke uitspraken doet. Vaak zijn "brood fokkers" goed geïnformeerd over het ras, weten ze op voorhand welke combinatie van ouder dieren wel en niet geschikt zijn en welke eigenschappen je kunt verwachten. Aan de andere kant... heb jij wel eens een hobby fokker gezien die zijn dieren tegen "kostprijs" verkoopt? Ik niet, ik krijg wel vaak heel veel redenen naar mijn hoofd waarom de pups zoveel moeten kosten. Nou ik kan je verzekeren... als het een hobby is kost het geld. Dan hoef je geen verklaring bij de pups te geven dat je zoveel jaar met de ouder dieren getraind hebt en hoeveel voer ze geconsumeerd hebben.. dan ben je al bezig met financieel gewin namelijk en ben je dus feitelijk geen hobby fokker maar gewoon net als ik een brood-fokker. PS ik fok Mechelse Herders
-
-
Een Brits bedrijf dat plantaardig hondenvoer produceert biedt een hondeneigenaar 6.000 dollar (ruim 5.300 euro) om twee maanden de poep van zijn huisdier in de gaten te houden. Het dier moet dan twee maanden overschakelen op een plantaardig dieet.
Het bedrijf OMNI zoekt naar een hondenliefhebber die twee maanden lang de gezondheid van het dier in het algemeen en de poepgeur in het bijzonder wil monitoren. De eigenaar moet dagelijks aantekeningen maken over de geur, het energieniveau van het dier, het slaapgedrag, het gewicht en de kwaliteit van de vacht.
Een dierenarts begeleidt het project en zal het dier voor en na de twee maanden uitgebreid onderzoeken. OMNI hoopt dat de viervoeter van het plantaardige voedsel gezonder en energieker zal worden.
Daarnaast voorspelt het bedrijf dat het eten de stoelgang van de hond zal bevorderen en de geur zal verbeteren. OMNI zoekt meerdere eigenaars die mee willen doen aan het experiment.
- Likes 2
Comment
Comment