Niet enkel katten zijn gek op dozen
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JD'ers huisdieren
Collapse
X
-
This is "Bull and cardbox" by sprinterke on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
- Likes 5
-
Die doos was ook kapot en in kleine stukjes gescheurd op het einde vd rit 🤣
-
Is dit het volledige filmpje ? Gisteren was de laatste helft zwart beeld Zal thuis eens kijken op de wifi, nog 15 min tijd uitzitten en ik mag naar huis
-
Dat is het eerste deel ,dat beeld da zwart werd, mijn vrouw haar broekzak 😂
-
Update vanuit het kanariehok. In middels zijn we aan het eind van de kweekperiode en we hebben zo'n 150 jongen gekregen.
Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van jongen die het niet halen. Meestal gaat de laatste jongen van het nest dood.
Of ze worden uit het nest geduwd door de andere jongen. Kwestie van terug leggen, maar voor sommigen kwam het te laat. Dood en leven naast elkaar.
kan3.jpg
De meeste jongen zijn al weg. Links de broedparen opgehokt en die zitten nu in de vlucht bij de anderen.
kan1.jpg
Een koppel Rood Mozaiek, Het mannetje op de voorgrond en het vrouwtje erachter (kleurverschil)
kan5.jpg
Dit zijn Gele intensieve kanaries, mannetjes (lekker fluiten))
De kweekperiode is afgelopen en sommige koppels hebben 4 keer een nest gehad.
Dus bijna 20 jongen per paar en de mindere vogels hebben wij verkocht aan de groothandelaar.
Die jongen gaan naar Spanje en Italie, de 2 andere landen die goed zijn in kweken.
Of ze komen hier heen en leggen een kapitaal neer voor een vreemde kleur vogel...
Het kweken van kanaries gaat flink achteruit. De jeugd zit liever games te spelen ipv met de natuur in aanraking te komen.
Einde verslag
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 10
Comment
-
Moeten ze ook mooi zingen? Suskewiet en zo ...
-
Dat denk je goed, Remco. Van december tot mei is de broedperiode en net zoals met onze planten wordt in december de klok op 12/12 gezet.
Dan gaat de maand december voorbij en in januari begint het echte broeden. Nu zijn we aan het einde van de broedperiode en zijn veel vogels weg.
Alleen de beste vogels houden we zelf. Voor de kweek van volgend jaar..en in het najaar dan zijn de wedstrijden. Dan wordt door een keurmeester een vogel gekeurd en die geeft hem punten op bepaalde gebieden. En dan weet je wat je vogel waar is. Ze krijgen punten van 85 tot 94, een vogel kan nooit 100 punten krijgen.
-
Kom je thuis, ligt er hier ene de ruige uit te hangen..
Iedere dag denk ik was ik maar een van onze huisdieren in plaats van de ezel, wat een leven hebben die…
05DCD50A-47C8-41B7-840B-D61322681238.jpg 3BE91C76-325A-400C-92CA-3D254CED5F80.jpgEen dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 5
Comment
-
Gaf ze hart of visjes.
Vooral kleine scholen visjes waren leuk want die waren gewoon te snel. Deed je maanden met een schooltje. Herstellend vermogen van die piranha's is bizar trouwens. Die vraten elkaar nogal eens Ana maar die hap groeide bijna net zo snel dicht als dat ie genomen werd.
Chinese danio's waren onbetwist de survival kampioenen.
Maar soit, riviervissen in bakjes stoppen. Dan ben je ook niet goed bij je hoofd.
-
IMG_20220609_111635365.jpg gekke leoAttached FilesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.sigpic it is just a flower
- Likes 6
Comment
-
Een pup van dezelfde fokker als waar ik mijn herder vandaan heb.
snoeppie.jpg
Hij is nog beschikbaar.
- Likes 4
Comment
-
16548088660827954201153970611243.jpg 16548089220286427056201488389066.jpg 16548091145831085478185728236263.jpg 16548092508985485798663995246445.jpg
Kroop toen ie klein was in mijn sweater met rits, kwam altijd af met zijn pootje van doe maar die sweater open, kroop erin, rits terug dicht. en dat schept wel een band, genoemd naar de zanger van the doors.Ganja always does the trick.
- Likes 6
Comment
-
IMG_20220615_141410.jpg Lekker liggen toch
IMG_20220615_191316.jpg
Beestje gaat binnenkort twee hang out spots verliezen als de mini man te groot wordt voor stoel en tafel (vorige foto hierboven).
Maar euh lekker liggen tochLast edited by Silas; 16 June 2022, 05:17.
- Likes 7
Comment
-
Silas als het over Viktor de vrijdag vriend gaat ja 8 maanden. Is van een kennis. Komt op vrijdag bij ons tijdens de werkuren van baasje. Ben zelf niet zo ingesteld op honden. Wel jeugdherinneringen aan hondenvrienden in de familie maar zelf nooit de behoefte gevoeld.
Twee dingen geleerd deze week toen ik enkele uren alleen met hem was. Poortje van de kippenwei steeds sluiten, ook al is het maar voor even heel rap binnen en buiten. Eind goed, al goed.En niet denken dat de kat op de schouder pakken om ze even rustig naar een kamer waar de hond niet komt te dragen een nobel idee is. Hond direct weer naast me heel nieuwsgierig en kat die klauwen zet.
De kat is bijna twee.
-
- Likes 7
Comment
-
Interessant dat je dat er in ziet Remco en je kon wel eens gelijk hebben. Dat de kleinste de baas is zie je ook vaak in maffiakringen, te denken aan capo ti tuti capi Toto Riina bijgenaamd de korte. Dat de kleinste de baas is komt alleen bij gedomesticeerde soorten voor dunkt me, anders zou de kleine worden opgegeten door de grotere. Maar waarom mafiosi de kleinste niet 'opeten' gezien zij bepaald niet gedomesticeerd zijn roept vraagtekens op.
-
cbd olie ontstekingsremmend Ben er naar op zoek voor mijn hond heeft
Leishmania heeft iemand ervaring mee
Comment
-
En hier mijn klierediertjes!
IMG_7321.jpg IMG_7326.jpg IMG_7325.jpg IMG_7329.jpg IMG_7557.jpg IMG_7411.jpg IMG_7566.jpg IMG_7390.jpg
- Likes 6
Comment
-
Ja KnetterMug een mooie groene tuin is wat waard, misschien volgend jaar toch eens bezig gaan! Klopt Remco het zijn rubberen tegels van de vorige bewoonster die hier een speeltuin voor haar kinderen in de tuin had.
Comment