Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JD'ers huisdieren
Collapse
X
-
IMG_5409.jpgβIMG_5410 2.jpgβ
Beste uitvinding ooit , Ale ja beste nu ook
wèér ni , mor komt wel dicht in de buurt èé
IMG_5414 2.jpg
- Likes 2
Comment
-
Dit zijn mijn twee dametjes.
Wifi a.k.a. wat niet nader te noemen koosnamen.
IMG_9225.jpg
De trap is eigenlijk verboden maar ze ontkwam me. En ach, ik stofzuig het later wel weer. Zodra ik er achteraan ga loopt ze toch meteen een trap hoger. Schudden met het doosje kattensnoepjes helpt maar ik moet het bed toch nog verschonen.
En Benthe mijn hobbyhond en tevens toeziener dat niemand behalve ik in de kweekruimte komt. Ook ziet ze er op toe dat mijn stash blijft waar die is.
IMG_9227.jpg Als ze in de drift zit springt ze zo twee meter hoog. Hier vloog een keer een luchtballon boven de tuin waarna ze in het mandje terecht kwam en de inzittenden beet.
- Likes 5
Comment
-
Wat een specifieke smaak heeft die kat dan dat die alleen roodborstjes paktπ hier vreten ze alles op wat ze te pakken krijgen, hebben zelfs het konijn destijds van mβn ex opgevreten. En met zβn 3e is t gelukt om een roofvogel te pakken..daar sta ik tot op heden nog het meeste van te kijken π₯²π
-
De vos/kat vergelijking loopt natuurlijk mnak omdat katten hier helemaal niet horen en dus volledige faunavervalsing zijn.
En dan heb ik t nog niet eens over Amsterdam, Rotterdam en elke willekeurige andere grote stad..
-
Slang in badje water 32gr ec 0,4 (waar zo een meter allemaal niet goed voor is ) ph niet van toepassing
20221225_172610.jpg
- Likes 3
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
Remco (das mijn naam ook ΓͺΓͺhhh) π€£
Nee aan de growbag daarachter te zien is deze foto ergens na oogst geschoten van 2020. Denk eind september 20. Recent telefoon leeg gehaald alles naar me gmail gezet dus had niks recenters.
Naam trouwens anoniempje, vraag me niet waarom, ex vriendin vond dat een leuke naam.Last edited by Heyz; 28 December 2022, 21:42.
-
- Likes 5
Comment
-
Deze kat vangt vrij weinig lamlul dat t is, hier had ik hem een pruikje gegeven omdat die alles goed vindπ je kan hem ook gebruiken als sjaal og muts.. blijft altijd zitten of hangenπEchte βbinnenβ kat is t. Heb er nog 2 buiten rond lopen die weten wel wat vangen is gelukkig.. al zoude ze het wat mij betreft mogen beperken tot alleen muizen en ratten. Maar soms zit er nog een vogeltje tussenβΉοΈπ€·πΌββοΈ
-
Onbevreesd en altijd even chill Sientje toch wat vermoeid
Effe uitrusten bij 'baasje' dan maar bij een kopje koffie. Daar gaan de nieuwe druksvrije voornemens Allemaal door dat k*tvuurwerk!! Gelukkig k*tnieuwjaar alvast
20230101_102345.jpg
Everything is nothing and nothing is everything.
- Likes 3
Comment
Comment