Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jammer dat ik geen foto’s meer heb van m’n voliere die ik tot begin dit jaar had. Ben er mee gestopt naar een kleine 10 jaar tropen vogels gehad te hebben.
Zou die 2 van mij dan graag bij die van jou op onderwijs sturen want hier kijken ze er niet na om volgens mij 🙃gelukkig compenseren de katten het een beetje
Remco ik laat haar geen ratten vangen i.v.m. ziektes maar ze is niet te houden wanneer we er een zien. Bo$wachter hier is geen cursus aan te pas gekomen, het jachtinstinct zit er gewoon in. Soms strontvervelend.
Ze springen door het raam. Door dat het te smal is passen ze niet en vallen ze in de V van kiepraam. Als je daar boven aan een kettingkje hangt dan vallen ze op de ketting en komen ze ook niet in die V terecht waar ze niet meer uit kunnen komen. Volg je m een beetje? Heb dr geen foto’s meer van
Logisch, de mijne is heel veel buiten aan het jagen dus heeft ze veel eten nodig. Ze poept en plast buiten in de tuin van de buren. Een buurman heeft prikkeldraad met stroom rondom zijn hele tuin zo'n hekel heeft ie aan kattenstront, maar Meisje springt er gewoon overheen en graaft een gat en doet een poepje en gooit het netjes weer dicht. Ik zie het probleem niet, kak is goed voor de plantjes.
Nja ik weet niet hoe groot je buurman z’n tuin is maar als dat maar een paar vierkante meter is en jou katten zeiken dat iedere dag vol dat gaat dat op den duur vooral in de zomer wanneer t lekker weer is stinken van heb ik jou daar😂 gelukkig is hier de tuin groot genoeg maar ze hadden bij me vorige huis een vaste plek ook beetje wind stil en daar was het genieten hoor!
Mijn super waakse teef had een van de bouwvakkers gebeten die hier recent bezig was met de keuken en mijn achtertuin inliep. Ze had hem al in de hoek gedreven en hij wou net beginnen te schoppen toen ik net op tijd in kon grijpen. Gelukkig maar want anders was het raar gegaan. Benthe is in staat om met één beet een bot te versplinteren en als hij haar getrapt had was ze waus geworden. Nu kwam ie er nog af met wat schrammetjes.
IMG_9383.jpg En Wifi ramt Benthe vol op de neus als het haar niet aanstaat. IMG_9440.jpg In het wild had ze het nooit overleefd. Veel te assertief, dat kost je de kop in de jungle!
Daarom ook die aan gevallen. Heb zelf ook gehad kon altijd door lopen met naar binnen gaan tot die een x. Doe schoen uit rest was al binnen draai mijn om. Staat die rottweiler daar voor de deur. Ik heb 15 min gestaan 🤦🏼 in de hal elke stap grrrr 😂😂😂
Comment