Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JD'ers huisdieren
Collapse
X
-
Wifi springt vaak op me als ik langs het hek loop waar ze op zit.
mooi doen.jpg Dan blijft ze een tijdje op mijn schouder zitten en geeft kopjes tegen mijn hoofd.
IMG_8884.jpg Dan schieten je tieten toch vol melk??
- Likes 4
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Bo$wachter - Ik zou graag dit gesprek graag verder laten verlopen op mijne topic !!
-
Ik zou rustig je eigen er een beetje in verdiepen. Heb er hier 2 liggen de zelfde.. een oudere versie van de vrouw en 1 nieuwere van mij. Van haar kost 200โฌ van mij 500โฌ en dan waren ze nog 2e hands.. kwaliteit van de fotoโs is t zelfde๐ dus waar die 300 is zit geen idee maar die wereld is groot dus kijk rustig want soms heb je voor niet te veel geld een hele goeie camera op mp of 2ehands.be
-
Benthe is dol op Wifi.
IMG_7424.jpg Dat was zonder meer een vereiste om hier te wonen. Ik heb een herdershond genomen om mijn poes te beschermen. Grote doos beschermt kleine doos.
- Likes 4
Comment
-
Zot wijf ๐คฃ
ow wacht ,we mogen dat zo niet meer formuleren ๐
Euch ... dus een vrouwelijk hondje ,die een beetje grappig doet ๐
20230225_163148.jpg
- Likes 3
Comment
-
Het is feest vandaag in Huize Silas, Kelly is vandaag precies een half jaar oud
Het gaat met de dag beter. Ze is flink gegroeid en kan niet meer onder de stoel.
Ze is een klein beetje rustiger geworden en het ritme zit er echt in. Af en toe nog een poepie in huis
en voor nix lopen. Omdat ze te druk is met andere dingen, van die rare vogels die in 1 keer weg zijn
afbeelding.png
Last edited by Silas; 25 February 2023, 19:49.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 8
Comment
-
IMG_7557.jpg IMG_7802.jpg Bovenste foto is Wifi op verboden terrein: mijn bed....De onderste is hoe ze altijd in de tuin komt.
- Likes 4
Comment
Comment